Måste få fråga.. Så det är bara att beställa från www.cdwow.com och invänta härlig musik för dom priserna som står på sidan? inga extra avgifter? Hur betalar man? -Nej, jag har aldrig köpt något frän nätet förut. /Mikaell.
Hehe - jag måste nog också beställa A Perfect Circle-skivan snarast också. Har lyssnat på den på prov sen ett par dagar, och är nu HELT insnöad på låten "Weak and Powerless". Sjukt bra.
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Jag har beställt mycket filmer och cd skivor från cdwow. Det har aldrig strulat med nånting. leveransen tar nästan alltid exakt på dagen lika lång tid. Jag skaffade föreningsparbanken e-kort som jag betalar där med. Har fungerat helt suveränt hitills.
Men visst... utbudet är inte det största men det är ju kanske lite för mycket begärt, då skulle nog inte priserna vara desamma.
Men varför är priserna olika på de olika sidorna? Sidorna är anpassade mot marknaden som de är riktade till. Eftersom CD WOW! vet hur prisbilden ser ut i Sverige så kan de ta mer betalt här. Dessutom så har ju naturligvis växelkursen mot kronan sin inverkan. För närvarande är det alltid billigast på http://www.cd-wow.com.hk.
Är det någon annan skillnad mellan de olika siterna? Ja, de har olika topplistor, och .com.hk har lite mindre utbud på grund av att de har ett pristak där (inget över 210HKD?). Någon annan skillnad känner jag inte till.
Jag köper numera alla skivor (som inte begränsas av deras sortiment) hos cd-wow. Inget krångel (inte ännu efter 20 beställningar) och ofta halva priset mot vanliga affären i stan.