Author |
Topic |
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/08/06 : 13:31:36
|
Hej !
"Nä gossen jag har andra tunga meriter och har normalt inte tiden att spruta inlägg."
", lyssnar in folk som VET vad de pratar om (sånt har jag lärt mig snabbt avslöja om inte annat brukar den raljanta bossiga tonen göra det)."
"Jag tycker denna tråd egentligen borde leda till en ny som handlar om PÅ VILKA GRUNDER vi köper vad vi köper."
"Jormas installationsanvisningar) beställt åtta st Buyme´s: 19,200:-) och ser fram emot att få dem på plats."
- Smidig samt (smart ;) snubbe svarar sig själv -
Mvh A* |
|
|
ekman
Member
270 Posts |
Posted - 2003/08/06 : 13:35:38
|
du e bara sur för att du inte har råd A* =) |
|
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/08/06 : 13:43:09
|
Hej ek!
8st Buyme´s kostar mer än hela din A*nläggning( exkl stenar & Co ;) ekman! Det ger ev 1st visst perspektiv?!
Mvh A* |
|
|
ekman
Member
270 Posts |
Posted - 2003/08/06 : 13:45:04
|
jag vågar iallfall skriva vem jag är och vad jag har för anläggning söta lilla a =)
dessutom kan du ju få fundera på vad min stärkare kostade när den var ny om du vill/vågar
visste förresten inte att du var så fixerad vid pengar |
|
|
Bravo
Member
5320 Posts |
Posted - 2003/08/06 : 14:03:57
|
Order! Order! gentlemen, Order!
Om vi nu tar det lite lugnt och låter folk pröva sina Bybees i fred och övriga avvaktar diverse undersökningar, så tror jag att denna debatt kommer att bli mycket intressantare. |
Bravo |
|
|
iGroucho
Starting Member
10 Posts |
Posted - 2003/08/06 : 14:18:15
|
Jagb tyckte den här tråden slutade så elegant med Mikaell's inlägg men tyvärr finns det alltid gökar som inte vet när det är dax. Beträffande m så håller jag fullständigt med. Garage har så vitt jag vet bara utgjort startpunkten för en stor dator. Däremot kommer en del banbrytande kvantfysiska tillämpningar ur den forskning som bedrivs inom den amerikanska militärindustrin. Inläggets övriga del liksom A's juvenila inlägg lämnar jag helt därhän. Medlemmar med lite energi, seriositet o läsförmåga har redan uppfattat vad jag sagt och INTE sagt. |
Framtiden är här, den har bara inte trängt igenom överallt. |
|
|
Autosataniker
Ej medlem längre
489 Posts |
Posted - 2003/08/06 : 14:54:48
|
Hej iGroucho!
"Inläggets övriga del liksom A's juvenila inlägg lämnar jag helt därhän. Medlemmar med lite energi, seriositet o läsförmåga har redan uppfattat vad jag sagt och INTE sagt."
-A*nklagar iGroucho A* för att citera falskt?? Om inte?, vad menas?? Eller är det...
"Nä gossen jag har andra tunga meriter och har normalt inte tiden att spruta inlägg."
... som gäller( Tid att spruta ut sig monolog has det ju uppenbarligen så det är väl detta här med dialog som den tungt meriterade tiden inte räcker till, !! )
Mvh A* |
|
|
Mikael2
Member
1431 Posts |
Posted - 2003/08/06 : 15:07:38
|
Nu har tråden helt kantrat över på personfrågor
Hela livet är ju att klippa, klistra, sammanfoga, tolka, memorera och citera befintlig kunskap. Ett fåtal människor bidrar till ny kunskap.
|
|
|
Topic |
|