HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 RIAA Förstärkare
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Neon Park
Member

1013 Posts

Posted - 2003/08/02 :  09:39:36  Show Profile Send Neon Park a Private Message
Ett annat RIAA-steg som är bra men också med trissor är Phonofix från Bladelius,det ska tydligen vara en vidareutveckling av Threshold.
Mvh
Go to Top of Page

Fred
Member

355 Posts

Posted - 2003/08/03 :  09:08:34  Show Profile Send Fred a Private Message
Hej

...till att börja med kan du ju köpa en beggad Edison One, Erik Anderssons rörförsteg från ca -90 - som ju egentligen bara är ett riaa-steg med volympot och ingångsväljare. Priset är väl ca 1000kr beg. (köpte mitt för 500)Detta försteg / riaa har jag testat mot mängder av dyyyra grejor utan att det har skämts för sig. Det är säkert inte riktigt lika bra som Bosse Hanssons riaa men det är ju jättebilligt och ganska lätt att få tag på, det ger absolut en försmak om hur bra det kan bli med vinylen. Det är dock ämnat för mm-pickuper.
Go to Top of Page

bibi50
Member

663 Posts

Posted - 2003/08/03 :  10:03:42  Show Profile Send bibi50 a Private Message
Tack Fred,
Skulle uppskatta alla tips om hur jag hittar den
Go to Top of Page

Fred
Member

355 Posts

Posted - 2003/08/04 :  10:33:09  Show Profile Send Fred a Private Message
hej igen!
annonsera under: stereo o hifi, Köpes, i DN, SvD, Gula tidningen, Hifimagasinet. Det brukar funka, kanske tar några veckor men förr eller senare så...
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000