HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Sonus Faber Cremona
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

bjorn
senior advisor

390 Posts

Posted - 2002/06/20 :  18:00:45  Show Profile Send bjorn a Private Message
quote:

Hej björn jag jämförde inte deras ljud gentemot varandra, sa bara att jag tycker bägge låter bra men att jag inte jämfört dem gentemot varandra varför jag inte ska uttala mig, men att bägge låter jäkligt rba kan jag säga om de gjort det oavsett hur olika anläggningarna är.
Björn




Jag får be lite om ursäkt för min reaktion då jag läste ditt inlägg lite för snabbt! Efter att ha läst det ännu en gång, så förstår jag bättre vad du menade.

Trevlig midsommar!

Björ
Go to Top of Page

Jorma
Member

3316 Posts

Posted - 2002/06/20 :  23:29:17  Show Profile  Visit Jorma's Homepage Send Jorma a Private Message
Jag har hört Cremonan på Frankfurtmässan. Den låter mycket bra om man sitter i mittposition. Sweetspoten verkar vara ganska snäv.
Det var väl därför som det endast fanns 2 stolar i visningsrummet.
Och riktigt bra lät det bara på den ena stolen.
Det var förstås lite trångt och stökigt, och det här med att lyssna på mässor kan ge fel intryck, och jag fick besöka rummet 4 gånger innan jag fick en chans att sätta mig så att jag verkligen hörde hur det lät.

Jorm
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000