HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 NAD s500 och s300
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

sirväs
Member

82 Posts

Posted - 2003/06/23 :  13:42:52  Show Profile Send sirväs a Private Message
Tänkte bara höra vad ni tycker om dessa delar, dvs NAD s300 förstärkare och spelaren s500. Är de bra? Vilken ljudkaraktär har de? Vad skall man ge för begagnatpris för dem? Vågar man köpa en begagnad cd spelare? De skall driva ett par canton rc-l. Är det en bra matchning tror ni? Tacksam för svar eftersom jag inte är så himla insatt i ämnet.

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2003/06/23 :  13:48:18  Show Profile Send Ayn a Private Message
Jag har lyssnat på Nad S500 för nån månad sen. Jag tyckte den gav en högst angenäm närvarokänsla och fyllighet. Skulle jag vara på jakt efter spelare i den klassen skulle jag nog titta både en och två gånger på den.

Notera att det är skillnad mellan S500 och S500i dock! Det är skillnader i ljudkvalitet mellan dem. Hur stor vet jag inte, men jag vet att NAD har ändrat en hel del saker mellan modellerna.

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.44 sekunder. Snitz Forums 2000