HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Hårdvara, recensioner
 Är det rätt eller fel ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

orthanc
Member

627 Posts

Posted - 2003/06/01 :  14:34:02  Show Profile Send orthanc a Private Message
Har en liten fråga. Vet inte om jag egentligen skall ställa den i detta forum över huvudtaget men jag gör det ändå.

Det är som så att jag idag skall genomför ett digitalkamera test på 4 olika digitalkameror. Skulle det vara intressant att ta del av detta resultat på detta forum som ett test för att köpa en kamera för att fotografera sina ädelstenar i anläggningen?

Allt flera använder sig av just digitalkamera för att föreviga eller visa oss andra sina byggen samt lösbitar, kablar osv.

Vad tycker ni?

Undersöker för tillfälle.

orthanc
Member

627 Posts

Posted - 2003/06/01 :  16:06:26  Show Profile Send orthanc a Private Message
Ingen som har nått att tycka? Är det helt fel att lägga en sådan recension i detta forum eller är det intressant?

Undersöker för tillfälle.
Go to Top of Page

Ayn
Member

2799 Posts

Posted - 2003/06/01 :  16:27:06  Show Profile Send Ayn a Private Message
Jag tycker det hör bättre hemma på ett forum som handlar om foto...såvida du inte tar upp just aspekten "vilken kamera är bäst att fota just HIFI med"

Det kan lätt balla ur annars...vilken kamera som är bäst att fota anläggningen med, vilka skor som är bäst att använda när man ska bära tunga slutsteget, vilken whisk(e)y man ska dricka när man lyssnar för att matcha systemet, etc etc...

Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Go to Top of Page

iffe
Member

352 Posts

Posted - 2003/06/01 :  17:53:17  Show Profile Send iffe a Private Message
Jag tycker att det är på tiden att Hififorum precis som alla andra civiliserade forum skaffar en "Off Topic"-avdelning. Då kan man diskutera whiskey, kameror eller vad som helst utan att det på något sätt stör hifidiskussioner.
Go to Top of Page

weezer
Member

568 Posts

Posted - 2003/06/01 :  18:37:42  Show Profile Send weezer a Private Message
Det fanna en sådan forumdel tidigare; där behandlades kaffemaskiner, whiskey mm. Dock plockades det bort då det tog för mkt tid av moderatorerna, eller ngt liknande. För mkt flamewars typ.

Men kolla in http://www.fotosidan.se kanske?

Edited by - weezer on 2003/06/01 18:39:26
Go to Top of Page

Timbre
Member

4608 Posts

Posted - 2003/06/01 :  20:04:18  Show Profile Send Timbre a Private Message

Civiliserat forum...
Det blir vi aldrig ...eller vi kanske är civiliserade just därför att vi tog bort avdelningen "övrigt"...
Brännvin, tobak, kaffe och digitalkameror diskuteras effektivare på annat håll och vi tänker inte ta upp den verksamheten igen.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000