HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 Ett analogt DIY försteg De Luxe
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 5

Xover
Member

122 Posts

Posted - 2003/06/16 :  21:09:12  Show Profile Send Xover a Private Message
Jaha ibland går det fort men det är ju det som är det nya aldrig förr har man kunnat skriva insändare och få svar på samma gång.

Jag är inte akademiskt utbildad men tycker ändå om att deltaga i ljudtekniska forum.

Det är svårt att bli utnämnd till guru man måste ha gjort något väldigt märkvärdigt inom sitt gebit och själva utnämnandet försigår av mycket fotskrapande och bugande det kan ta väldigt lång tid att bli helt accepterad som guru en del lyckas en del inte that's life.

Att vara pragmatiskt lagd är väl bra, har man teoretiska kunskaper så är ju det också bra kombinerar man detta så är det kanske bättre vad vet jag ingen stor fråga för mig.

Peranders är inte sen att racka ner på folk det har jag sett förr och fått erfara här, men han har blivit lite snällare det kan jag nog tycka, han har kallat mig en person med noll koll offentligt utan att undersöka närmare vad jag menade i en fråga.

Det är bra att du berättar för mig hur jag skall skriva, då vet jag vad jag har att förbättra till nästa gång.

Nu är det så här att jag har inte tänkt att ta nått snällhetspris i insändarbruset för jag kommer ändå aldrig ifatt dom snällaste på forumet.

Jag är färdiguppfostrad så jag behåller min käcka raka stil den är säkert gångbar här med tanke på all skit jag fått från några farbröder.