Nya projekt medans det gamla inte är färdigställt än vill säga.. Mina lådor står färdigputsade och allt men utan läder på fronten och trä på sidorna. Ccementfötter till basunderdelarna saknas också.. Men jag har ju kommit på en annan design som känns roligare..
Ska man ivestera tid och pengar i att färdigställa eller bygger man dom nya lådorna istället? Jag lär ju inte behålla lådorna i vilket fall och då kan man ju undra om det är värt att lägga ner mer tid.. Nån som är intresseserad av ett par MTM+W/W lådor med tidskorrekta sluttande bafflar?
Nä får nog ta och färdigställa dom iaf eller... jo det får jag nog göra...
Carlssoninspirerade självbyggen
NAD 2200
Källa? Dator..
"Tur man inte vet alla problem innan man börjar, då skulle det nog aldrig bli något diy..
Hmmm, du kanske behöver lugna ner dig med något annat ett tag? Lätt hänt att spinna på med massor av roliga projekt när man igår igång, har själv samma problem...
ja jag vet inte riktigt.. det blir ju tre element i varje torn så nå mycket större än åttor eller tior behövs inte. det får helst vara lite biligare men fortfarande bra element.. förlag motages gärna. ner till 30-40 hz hade jag tänkt i slutna lådor..
NAD 2200
Källa? Dator..
"Tur man inte vet alla problem innan man börjar, då skulle det nog aldrig bli något diy..
heh.. direkt uppmaning från epkeng.. jo jag kan lugna med att jag kommer slutföra dom.. Det drar ut på tiden lite bara det är allt. Luften gick ur helt enkelt.. Får väl skylla på sociala problem eller nåt..
Men jag lovar, det kommer bilder på dom färdiga inom en snar framtid. Har inget job i sommar så lite tid över har man ju..
NAD 2200
Källa? Dator..