HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Teknik och DIY
 diy 2003
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

celef
sirap i datorn

2422 Posts

Posted - 2003/05/19 :  19:46:23  Show Profile Send celef a Private Message
har inte kollat själv men färsk info om *diy 2003 contest* (usa) ska tydligen finnas på denna länk för den som är intresserad: http://www.audiodiycentral.com/

sound pollution

H
Member

432 Posts

Posted - 2003/05/20 :  20:55:31  Show Profile  Visit H's Homepage Send H a Private Message
En fin länk du skickade! Hoppas att sidan utvecklas och mer innehåll kommer. Den var lite tunn på sina ställen just nu men den har en bra struktur.


//Henrik

"Simplicity, I guess is a way of saying it. I am all for simplicity. If it's very complicated, i can't understand it."
Seymour Cray, 1975
Go to Top of Page

divander
Member

1905 Posts

Posted - 2003/05/20 :  21:47:31  Show Profile Send divander a Private Message
Jo det var lite tomt både här och där. Men om det bara kommer in lite mer på sidan så blir det nog utmärkt.

Oops! I did it again
Go to Top of Page

H
Member

432 Posts

Posted - 2003/05/21 :  18:16:33  Show Profile  Visit H's Homepage Send H a Private Message
Det jag verkligen uppskattade var sortering av högtalar projekten. Nu väntar jag bara på att någon ska ta sig i kragen och bygga en databas där man kan söka på exempelvis elementnamn och få upp en lista över projekt där elementet ingår. Då slipper jag ju koda ihop en själv...


//Henrik

"Simplicity, I guess is a way of saying it. I am all for simplicity. If it's very complicated, i can't understand it."
Seymour Cray, 1975
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.45 sekunder. Snitz Forums 2000