HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Lambdas tråd, deleted
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dimitri
Member

1050 Posts

Posted - 2003/04/28 :  23:38:46  Show Profile Send Dimitri a Private Message
Lambda , jag håller med dig i ditt översta inlägg. Forumet är ungt, det söker fortfarande sina former, liksom moderatorerna. Så ser jag det.
”Du skriver som en Stefan” (citat ur minnet) var en fadäs och skulle ha erkänts som en sådan. Direkt och utan undanflykter. Det smärtade mig att Sladd inte förmådde att medge det. Du har förtjänat ett uppriktigt menat ”förlåt” från Sladd som tog fullständigt fel i tråden det gällde och som inte visade mod att medge sitt fel.
Dimitri
Nu är tråden borttagen. Skäms Sladd!!

lambda
Kilroy was here

120 Posts

Posted - 2003/04/28 :  23:52:06  Show Profile Send lambda a Private Message
Var min tråd så känslig moderatorerna? Tar ni bort allt som skrivs kritiskt om er? Vad är ni rädda för? Att det skall bli uppror? Är det inte bra att ventilera missnöje så att vi alla kan jobba för en bättre och en trevligare atmosfär här?

H Lambda

Go to Top of Page

Majjen03
Ej medlem längre

772 Posts

Posted - 2003/04/28 :  23:56:57  Show Profile Send Majjen03 a Private Message
Hej Lambda!

Ge upp!
Moderatorerna äger detta forum och oftast så sköter de det bra!
Är du missnöjd byt forum eller starta ett eget!
Blir lite arbetsamt för oss andra när moderatorerna stänger en tråd och "offren" startar nya hela tiden med samma innehåll.
Mvh
Kenth

"rätvisan är blind om den nu någongång har sett!"
Go to Top of Page

Dimitri
Member

1050 Posts

Posted - 2003/04/29 :  00:01:32  Show Profile Send Dimitri a Private Message
Det var inte L som startade den nya tråden. Medan jag skrev ett inlägg så försvann tråden. Det var alltså jag som startade tråden.
Dimitri
Go to Top of Page

sladd
Member

3028 Posts

Posted - 2003/04/29 :  00:19:46  Show Profile  Visit sladd's Homepage Send sladd a Private Message

Mina kära vänner. Ägna er energi åt något positivt. Lyssna på musik till exempel.

Lambda har fått ett PM om var hans tråd har tagit vägen. han har också uppmanats att - liksom andra som har synpunkter - kontakta moderatorerna eller administrationen.

,

Den som jämför med något sämre kommer aldrig framåt

Butiksägare, Hificonsult
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.31 sekunder. Snitz Forums 2000