HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Hårdvara, recensioner
 Mini recention av NAD S200!
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

marcus_ec
Member

2396 Posts

Posted - 2003/04/15 :  23:06:02  Show Profile Send marcus_ec a Private Message
Hejsan Forum vänner! Har nu 22.30 kommit hem och kopplat in mitt nya Slutsteg NAD S200! För det första, det är brutalt stort, ja större i verkligehten än på bild! Tur man lyfter lite skrot så att man kan baxa in det! 27kg välljud! Här snackar vi storlek med värsta Krell och Levinson steg! Mitt stereo rack har aldrig varit vingligare! hehe!

Ljudet: Eftersom jag inte har hunnit lyssnat så mycket på det och det är ej uppvärmt så är det inte hela ljud upplevelsen. Men lite har man märkt. Det första: Basen! Vilken bas, avgrundsdjup! Men ack vad torr den har blivit, underbart, precis som mina RC-L vill ha! Annars kan basen bli lite blöt, men här har det hänt grejer! Kan redan nu säga att ljudet är mjukare än i mina 216THX, det var lite vad jag har hört, men klockan är sent och grannarna vill sova, skall lufta det rejält i helgen! Snart påsk ju!

Stort tack till UNO på www.minhembio.com för en bra affär! Jävligt trevlig dessutom! Och väldigt niciga JBL högtalare! Om ni är intresserade av hans grejer som säljs, så är dom topp skick, kan jag intyga! Nej nu skall en annan skiva i!

Kommer egna bilder när tiden finns och kamera!

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2003/04/18 :  10:47:08  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

Härligt, grattis!!
Vilka JBL?
Vilka JBL?
Vilka JBL?
Vilka JBL?
Vilka JBL?
Vilka JBL?

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

marcus_ec
Member

2396 Posts

Posted - 2003/04/18 :  17:30:20  Show Profile Send marcus_ec a Private Message
Niklas Nord: Det var JBL Ti-5000! Blev impad av den torra basen de gav ut! Men den drevs ju av mitt slutsteg!
Han sa att de var ovanliga, är dom??

Bilder: http://www.minhembio.com/show.asp?user=uno

Edited by - marcus_ec on 2003/04/18 17:31:28
Go to Top of Page

Niklas Nord
JBL! Va? JBL! Va? JBL! JBL! JBL!!

6152 Posts

Posted - 2003/04/20 :  15:48:21  Show Profile Send Niklas Nord a Private Message

åhå, ja de dära ja... de känner jag igen

Använd ditt sunda förnuft innan du litar på nått som skrivs på internet.
Go to Top of Page

widen76
Member

221 Posts

Posted - 2003/04/27 :  17:50:16  Show Profile Send widen76 a Private Message
Trevligt med en recension, tack!

Min utrustning: CD-spelare: NAD C521, Förstärkare: Hegel H100 SE, DAC:Hegel HD11, Högtalare: B&W 603 S3, Sub: B&W ASW610. Högtalarkablar: Supra Ply 3.5, Signalkablar: Harmonic Tech Truth-Link, Harmonic Tech Harmony-Link
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000