HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Axén Hembio

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to subscribe to this topic.

T O P I C    R E V I E W
axen Posted - 2003/10/25 : 23:41:46
Det tog lång tid innan jag hakade på hembio "trenden", men till slut
kunde jag inte längre hålla mig... Min tidigare stereo bestod av ett slutsteg från Nad 2400 och Opus Rauna Cresendo betong högtalare på 55kg)
JMlab Chorus 725 och Arcam Avr200 tycker jag spelar bra i stereo läge, dock saknas kanske det sista i bastryck. I hembio sammanhang tycker jag att Arcam och JMlab grejjerna funkar ypperligt, basen (SW700) kan jag varmt rekommendera (Kraftfull och mycket snärtig).
Nästa uppgradering blir DVD spelaren, någon som har ett förslag på en passande DVD?.. Arcams DVD spelare är ju såå dyra.

Reveiver
Arcam AVR200

Pioneer DV-444

JMlab Chorus 725

JMlab Chorus CC700

JMlab Chorus SR700

JMlab Chorus SW700
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
n0p Posted - 2003/10/26 : 08:01:45
Jadu, Cambridges nya dvd för 2 000:- som hifiklubben har kanske kan vara värd att kolla in. Annars brukar väl de flesta tala väl om Harman Kardon 25. Vet att hifi & musik har testat dvd-spelare för inte så länge sedan. Kolla på ditt närmsta bibliotek vet jag.
axen Posted - 2003/10/25 : 23:55:26
Jag skall ta kort på mina grejjer så fort som möjligt, men lade in dessa så länge.. Kort kommer snart
marbrink Posted - 2003/10/25 : 23:50:14
Skulle vara kul om du la in egna bilder på dina prylar!
En DVD-spelare som jag mycket varmt kan rekommendera är Philips 963SA. Spelar både CD och DVD mycket bra för prisklassen + att den spelar SACD! Extremt prisvärd!

HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.09 sekunder. Snitz Forums 2000