HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vad gjorde dig grinig idag? Aka gnälltråden.
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 107

jari
RödaTråden vinnare

3824 Posts

Posted - 2020/08/25 :  08:57:27  Show Profile Send jari a Private Message  Reply

Urinvägsinfektionen hade jag kunnat vara utan.

Dared VP 845,rör Shuguang 845B,RCA vt231,Raytheon 6072A,Tweakad E-Sound5 SE, Ino pi60s med es dämpmaterial,Diy silver trefläta signalkabel,Diy silver sexfläta + Acoustic Revive SPC-Reference högtalarkabel,Oyaide EE-F-S2.0 nätkabel,Oyaidekontakter,Gigawatt PF-1E.

Sursill "Farligt käckt"

Go to Top of Page

Håkan64
Västkustkille i Syd, 700.000-klubben

3975 Posts

Posted - 2020/08/25 :  11:36:27  Show Profile  Visit Håkan64's Homepage Send Håkan64 a Private Message  Reply
Tycker det är fint att få vara snäll och ge present till en fest man inte var bjuden på... bend over liksom
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7133 Posts

Posted - 2020/08/31 :  19:54:09  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Åkte som vanligt på spö mot min sambo i alfapet.

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Bubbel
Eojeud-VALS, 100.000-klubben

6642 Posts

Posted - 2020/09/09 :  10:28:09  Show Profile Send Bubbel a Private Message  Reply
Gray day symphony .

Min stereo: Hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, hemmabygge, köpe cdspelare, hemmabygge.
Go to Top of Page

soundbrigade
Kyrillifil, 100.000-klubben

7365 Posts

Posted - 2020/09/10 :  18:53:44  Show Profile  Visit soundbrigade's Homepage Send soundbrigade a Private Message  Reply
Blir lite lätt grinig igår då det blev synnerligen uppenbart att tvära kurvor, hällregn och några kilometertimmar för mycket med min Peugeot inte går bra ihop.
Noterar också att om man kombinerar allt ovan med ett ganska stadigt vägräcke kan man få svår nackvärk (även omsjukvården säger #8221;muskelvärk#8221;) och i hustruns fall (hon slog i B-stolpen) svullnad i hjärnan.

Efterlyser tips på en femdörrars Peugeot 206.

ALERT - NOT ANXIOUS!
Go to Top of Page

Håkan64
Västkustkille i Syd, 700.000-klubben

3975 Posts

Posted - 2020/09/14 :  12:16:38  Show Profile  Visit Håkan64's Homepage Send Håkan64 a Private Message  Reply
Ginza verkar ha problem idag. Alla mina gamla ordrar och "önskelista" är rensade. Kanske Säpo som kartlägger musiksmak?
Go to Top of Page

soundbrigade
Kyrillifil, 100.000-klubben

7365 Posts

Posted - 2020/09/14 :  13:09:09  Show Profile  Visit soundbrigade's Homepage Send soundbrigade a Private Message  Reply
Det är troligen ryska FSB, GRU eller vitryska KGB som kartlägger mina kontakter. Jag hängde upp en tjusig bild på Lukatjocko igår (snedlugg och liten svart musche). Men oroa dig inte, jag har hordat atropin så det räcker och blir över.

Ringde försäkringsbolaget för att höra om förra veckans eskapader och då visade det sig att bara bolagets bärgningstjänst varit inkopplad, inte själva försäkringsbolaget och då bilen blev bortforslad och hyrbilen ersatt var affären, i princip utagerad.
Lite dåligt måste jag tillstå då vi hade annat som kunde täckas av försäkringen (kroppsskador).

Grinig blev jag när jag skulle köpa biljett hem från Borås och bekräftningskoden för att betala biljetten med kort aldrig dök upp och när jag skulle swischa hamnade jag i en snurra - bekräfta-bekräfta-bekräfta.
Älskar dessa digitala system .... när de funkar som de ska.

ALERT - NOT ANXIOUS!
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8668 Posts

Posted - 2020/09/14 :  13:11:45  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Inpyrt hotellrum och dessutom av nivån under den bokade. Att kortet som satt i brytaren innanför dörren hade en överstruken cigg får nästan ses som något slags hån. Nog för att jag varit med om dålig städning, trasiga saker osv, men detta var nytt.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7133 Posts

Posted - 2020/09/17 :  18:28:30  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Trafikinfarkten varje dag i Stockholm. Tvingad att köra varje dag just nu och det går inte att beskriva hur hemskt det är

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

FBK
600.000-klubben, Klubbmästare i AÖ & UA

6555 Posts

Posted - 2020/09/17 :  21:46:40  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
Syrran har en tumör i huvudet, morsan till sjukhus häromdagen, kräktes hela tiden brun sörja, troligt magsår och nu min katt som slickar snoppen hela tiden som han aldrig brukar göra = veterinär i morgon/massor av pengar som jag inte har. Och psykologen som sade att jag behöver lugn och ro tills jag ska börja jobba om 3 veckor,säkert...

Sk. Neutrala högtalare är kanske mer för tekniker som utvärderar andra komponenters egenskaper eller dem med större intresse av mätvärden och konstruktionsprinciper än av själva musikupplevelsen.
Jag är ute efter att min anläggning skall vara musikalisk inte som jag upplever moderna system att förmedla detaljer utan känsla, då vi har olika referenser så är det inga rätt och inga fel

Edited by - FBK on 2020/09/17 21:59:52
Go to Top of Page

Ryssen
Member

7034 Posts

Posted - 2020/09/17 :  22:08:05  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
det finns dom som säger man ska lära sig Att "dansa i regnet"...
Men jag kommer alldrig lära mig att dansa...

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page
Page: of 107 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000