Jag har också varit borta ett antal år, men har en Duet som jag ska försöka få igång nu samt en Boom och en Radio som bägge används dagligen, den ena i köket, den andra i badrummet.
Ja, det har funkat bra i 10 år nu. Jag brukar ha P4 på konstant. Kul att få nyhetsuppdateringar och höra sportsändningar på helgerna. Barnen envisades ett tag med att byta till Din Gata, men nu har de mest sina telefoner även i badrummet :-(
Ingen som vill sälja en Boom? Mitt försteg gick nyligen sönder så just nu är enda musikspelaren jag har hemma min SB radio, och även om ljudet är helt ok så lämnar det en del att önska
Jag fick igång min mediaserver efter fem års paus och köpte en Touch på Tradera. Jag försökte höra skillnad mellan Touch och Duet häromkvällen, men mina öron kunde inte skilja dem åt. Om det är skillnad så är den mycket liten. Jag använder visserligen extern DAC men Duet skickar ut 24/48 och Touch har 24/96 ut. Jag synkade spelarna så de spelade samma låt och hade dem inkopplade på varsin ingång på DACen. Roligt experiment...