HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Ny för dagen!
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ubbe
Starting Member

1 Posts

Posted - 2021/04/13 :  18:02:33  Show Profile Send Ubbe a Private Message  Reply
Ännu en ny medlem alltså

Jag kommer nog mest att hålla till på DIY-avdelningen och visa mitt meckande med Lowtherelement. Jag experimenterar med egna konor och talspolar och kommer även dra igång ett field coil-projekt inom kort.

Mvh Ubbe i Motala.

Om en engelsman kan göra det kan jag också göra det..

Edited by - Ubbe on 2021/04/13 18:04:17

Ryssen
100.000-klubben

8245 Posts

Posted - 2021/04/13 :  18:11:11  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
Välkommen :)

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page

HerrD
200.000-klubben

1749 Posts

Posted - 2021/04/13 :  19:05:01  Show Profile Send HerrD a Private Message  Reply
Välkommen! Kul med DIY, finns många här som är duktiga på det och simulerar sina konstruktioner.

The first principle is that you must not fool yourself and you are the easiest person to fool.

Richard P. Feynman
Go to Top of Page

solhaga
100.000-klubben

2666 Posts

Posted - 2021/04/13 :  19:43:59  Show Profile  Visit solhaga's Homepage Send solhaga a Private Message  Reply
Välkommen, kul att du hittade hit Ubbe.

Matti H här på forumet har sysslat en del med egna koner och talspolar och även modifierat magnetsystem.
Det var ett tag sedan han var aktiv här dock.
Hans nick på faktiskt är Antero.

Medlemspresentation.
Senast lyssnat.
Instagram.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2021/04/14 :  10:11:11  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Välkommen Ubbe!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

secanbj
Member

641 Posts

Posted - 2021/04/14 :  12:38:12  Show Profile Send secanbj a Private Message  Reply
Kul!! Har följt dig på facebook (lowther mod group) och det är väldigt inspirerande med dina och Mings poster

/Anders
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000