HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Hifitorget censurerar annonser?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

HiFiX
Starting Member

5 Posts

Posted - 2021/03/27 :  07:00:32  Show Profile  Visit HiFiX's Homepage Send HiFiX a Private Message
Hej!
Jag och flera av mina vänner kan inte längre lägga upp annonser på hifitorget.se. Antingen får man ett meddelande #8221;Manuell granskning#8221; eller #8221;Ett fel har uppstått#8221;. Detta trots att annonsen inte på något vis är stötande, eller felaktig...

Mailar man till sajten så får man inget svar. Synnerligen olämpligt beteende!

Är det fler som har råkat ut för detta?

Man kan börja undra om det pågår någon slags censur eller vill den som driver sajten endast att hans vänner annonserar? Eller vad är det som pågår???

Ägare av företaget HiFi Excellence.

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2021/03/27 :  09:29:06  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message
Vet inte orsaken, men du kanske har erbjudit oegentligheter vid något tillfälle?

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd

Edited by - AlfaGTV on 2021/03/27 09:42:15
Go to Top of Page

HiFiX
Starting Member

5 Posts

Posted - 2021/03/27 :  10:59:26  Show Profile  Visit HiFiX's Homepage Send HiFiX a Private Message
Vi sysslar inte med några oegentligheter! Vi har varit verksamma sedan 2007 och har ett stort antal nöjda kunder. Det får man inte om man håller på med skumrask affärer!

Ägare av företaget HiFi Excellence.
Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7346 Posts

Posted - 2021/03/27 :  12:16:54  Show Profile Send FBK a Private Message
Jag som privatperson har inte haft några problem. Tror att det handlar något om att ni är ett företag, för vad skulle det annars finnas för problem? Har inte tänkt på om det finns företag som annonserar, men jag skall titta framöver.
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2021/03/27 :  16:28:36  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message
Jag har tydliga minnen av en annons på hifitorget.se för någon månad sedan på en musikserver där man erbjöds ett "musikbibliotek på flera Tb" samt Roon-server för en symbolisk peng i tillägg.

Om det inte var HifI Excellence ber jag på förhand om ursäkt för den kopplingen, men den anmälde jag själv till sajten. Säkerligen tillsammans med många andra...

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2021/03/27 :  19:03:52  Show Profile Send jonasz a Private Message
AlfaGTV: Tror det stämmer, kommer ihåg den annonsen.

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2021/03/27 :  22:22:56  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message
Personligen så känns det som att den här typen av frågor alltid löses bäst genom att de inblandade parterna(HiFi Excellence VS Hifitorget.se) pratar med varandra utan inblandning från tredje part. Därför väljer jag nu att stänga denna tråden.

Per Adelsson
Admin

Edit, 20210329 10:10 - tydliggjorde vilka parter jag tycker borde snacka med varandra.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.11 sekunder. Snitz Forums 2000