HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Niclas hörna i vardagsrummet (nya bilder s.3 )
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

Niclas
Member

587 Posts

Posted - 2009/09/27 :  21:59:01  Show Profile Send Niclas a Private Message  Reply
Ja, Entreq prototyp. Dock var det kasst med matta under, så jag har punschat ut hål för direktkontakt med golvet.

Gozzi>> Tackar!
Go to Top of Page

Niclas
Member

587 Posts

Posted - 2009/09/27 :  22:28:36  Show Profile Send Niclas a Private Message  Reply

Bild på bänken

Projektor från BenQ

Go to Top of Page

Kilgore
Member

1579 Posts

Posted - 2009/09/28 :  07:42:44  Show Profile Send Kilgore a Private Message  Reply
Fina grejor.
De högtalarna är riktigt trevliga.
En liten fråga. Det ser ut som om du har 2 st Audionet ART CD-spelare, en svart en silver? Hur kommer det sig? Eller är den ena en VIP? (Svårt att se på bilden)

"I love the smell of fresh napalm in the morning"
/Lieutenant Colonel Bill Kilgore
Go to Top of Page

Kilgore
Member

1579 Posts

Posted - 2009/09/28 :  07:42:51  Show Profile Send Kilgore a Private Message  Reply
Fina grejor.
De högtalarna är riktigt trevliga.
En liten fråga. Det ser ut som om du har 2 st Audionet ART CD-spelare, en svart en silver? Hur kommer det sig? Eller är den ena en VIP? (Svårt att se på bilden)

"I love the smell of fresh napalm in the morning"
/Lieutenant Colonel Bill Kilgore
Go to Top of Page

Niclas
Member

587 Posts

Posted - 2009/09/28 :  18:56:22  Show Profile Send Niclas a Private Message  Reply
Ja, det stämmer att det är 2 stycken Art V2. Jag köpte den silvriga ny och fick sedan den svarta i en bytesaffär.
Dels underlättar det att ha två spelare då jag ibland hjälper till med konstruktionsarbete/lyssningstester för kabelbranschen och dels så tänkte jag att den skulle passa bättre in då övriga Audionetgrejor är svarta.
Men, vanans makt och allt det där... Den silvriga får stå kvar och den svarta har jag tänkt avyttra.
Någon som har nå´t kul att byta med ( läs gammal Rolex ) är ni välkommna att skicka ett mail.
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2009/10/13 :  10:58:40  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Bänken var himla lyckad!
Go to Top of Page

Gozzi
Klubbmästare i UA, 200.000-klubben

953 Posts

Posted - 2009/10/13 :  11:09:03  Show Profile Send Gozzi a Private Message  Reply
Stiligt stiligt !!!

[i][purple]
Go to Top of Page

Smackman
Member

968 Posts

Posted - 2009/10/13 :  11:40:16  Show Profile Send Smackman a Private Message  Reply
Fina prylar , låter säker väldigt fint me :)

Audionet mumma !

Go to Top of Page

Audiovector
Member

1991 Posts

Posted - 2009/10/14 :  10:35:15  Show Profile  Visit Audiovector's Homepage Send Audiovector a Private Message  Reply
Imponerande anläggning. Den låter säkert helt underbart...

Anläggning 1) ELAC FS-249, Cambridge Audio 851W, Cambridge Audio 840E, Cambridge Audio 851D, Chord Signature reference, Monitor Audio Silver W12, Marantz SR-7011 samt Real Cable Chenonceau RCA, Onkyo DX-C390 samt Bluesound Node.

Anläggning 2) Focal Chorus 836W, Cambridge Audio 851C, Roksan Caspian M2 Power Amp
Go to Top of Page
Page: of 4 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000