HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Vart handlar man SEOS lättast?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2017/05/05 :  19:05:52  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Väldigt nyfis på den här modellen :)
http://www.diysoundgroup.com/titan-speaker-kits.html
http://www.hificircuit.com/community/threads/titan-615lx-official-design-info-thread.633/



>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Edited by - johan.björklund on 2017/05/05 19:15:41

Kallelkpg
Member

392 Posts

Posted - 2017/05/06 :  18:54:39  Show Profile Send Kallelkpg a Private Message  Reply
Tjenare Johan,
Vet ej gällande inköpskanaler men det ser onekligen kul ut. Jag köpte för skoj ett par JBL PRX 635 förra sommaren. De har en ganska liknande setup. Väldigt roliga högtalare med mycket dynamik och trampa takten. Ångrar lite att jag sålde dem. De brusade endel (det är ju trots allt renodlade PA-högtalare) men som sagt de va kul. Har läst lite om högtalarna du länkar till. Blir lite sug i köptarmen genast. WAF-faktorn är dock hyffsat låg:D

Överdelen är väl tjyvad från nån QSC-högtalare vill jag minnas. Frågan är om de klarar sig utan sub till musik.

//Kalle


en väldans massa grejer...
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2017/05/07 :  07:48:56  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Jag vill egentligen bara ha överdelen, när jag kollade på Seos sist hittade jag en Polack som var någon sorts säljare.
Men han var svindyr, men det blir kanske så i vilket fall som?

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000