Author |
Topic |
|
darklord
Starting Member
17 Posts |
|
AlfaGTV
600.000-klubben
4819 Posts |
Posted - 2017/04/23 : 14:35:33
|
Härligt! Tack för engagemanget, det gagnar oss som inte hade möjlighet att resa! |
Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd |
|
|
deerhunt
Member
363 Posts |
Posted - 2017/04/23 : 14:42:19
|
Tack för många och fina bilder! Intressanta högtalare som Tonkraft visade. Nån som vet vad det är för några? |
Man skall akta sig för den som funnit sanningen, och hålla sig till de som fortfarande söker |
|
|
Micke Y
100.000-klubben
7709 Posts |
Posted - 2017/04/23 : 15:13:45
|
Tack för bilderna
Jag undrar också lite - slutsteget under Legacy högtalarna som är svenskt, vad är det?
Holgrafic- vad de stora Darth Vader högtalarna , vad är de? Ser misstänkt Ino aktiga ut men jag har inte sett dom förut.
Micke |
When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her. "Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan. |
|
|
darklord
Starting Member
17 Posts |
Posted - 2017/04/23 : 15:38:18
|
Gå in igen lite senare idag och under veckan så kommer det text till bilderna med svar på era frågor. Det stämmer att högtalarna är Ino Audio men byggda av Holgrafic Audio. Högtalarna från Tonkraft heter: Aeris från Legacy. De är även aktiva 12" i botten med IcePower drift. |
Extreme Solutions www.extremesolutions.se |
|
|
Pac
200.000-klubben
22004 Posts |
Posted - 2017/04/23 : 16:15:45
|
Tack för länken till din hemsida. Kul att se lite bilder. |
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
|
|
FBK
700.000-klubben
7379 Posts |
Posted - 2017/04/23 : 16:48:48
|
quote: Jag undrar också lite - slutsteget under Legacy högtalarna som är svenskt, vad är det?
Holgrafic- vad de stora Darth Vader högtalarna , vad är de? Ser misstänkt Ino aktiga ut men jag har inte sett dom förut.
Tror det är något bygge som tonkraft är inblandat i om jag nu minns rätt.
Och Darth Vader högtalarna ligger Ino bakom, men det är inte några som byggs till kunder vad jag vet utan specialbyggda åt Holgrafic audio.(om jag minns rätt här också. Rätt svar är visst att det är Ino-element i låda av Holographic, som jag läste på ett annat forum. |
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland. |
Edited by - FBK on 2017/04/23 20:13:51 |
|
|
|
Topic |
|