HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Butikshyllan
 Sweetspot i Jönköping 2017
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

darklord
Starting Member

17 Posts

Posted - 2017/04/23 :  10:42:54  Show Profile  Visit darklord's Homepage Send darklord a Private Message  Reply
Hejsan kamrater!

Här kommer det lite bilder från gårdagens besök på mässan i Jönköping. Titta in igen under dagen så kommer det mer bilder samt text till bilderna. Hoppas ni gillar dem.

http://www.extremeshop.se/shop/?p=4237

Extreme Solutions
www.extremesolutions.se

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2017/04/23 :  14:35:33  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Härligt! Tack för engagemanget, det gagnar oss som inte hade möjlighet att resa!

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

deerhunt
Member

363 Posts

Posted - 2017/04/23 :  14:42:19  Show Profile Send deerhunt a Private Message  Reply
Tack för många och fina bilder!
Intressanta högtalare som Tonkraft visade. Nån som vet vad det är för några?

Man skall akta sig för den som funnit sanningen, och hålla sig till de som fortfarande söker
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7701 Posts

Posted - 2017/04/23 :  15:13:45  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Tack för bilderna

Jag undrar också lite - slutsteget under Legacy högtalarna som är svenskt, vad är det?

Holgrafic- vad de stora Darth Vader högtalarna , vad är de? Ser misstänkt Ino aktiga ut men jag har inte sett dom förut.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

darklord
Starting Member

17 Posts

Posted - 2017/04/23 :  15:38:18  Show Profile  Visit darklord's Homepage Send darklord a Private Message  Reply
Gå in igen lite senare idag och under veckan så kommer det text till bilderna med svar på era frågor.
Det stämmer att högtalarna är Ino Audio men byggda av Holgrafic Audio. Högtalarna från Tonkraft heter: Aeris från Legacy. De är även aktiva 12" i botten med IcePower drift.

Extreme Solutions
www.extremesolutions.se
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

21988 Posts

Posted - 2017/04/23 :  16:15:45  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Tack för länken till din hemsida. Kul att se lite bilder.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

FBK
700.000-klubben

7346 Posts

Posted - 2017/04/23 :  16:48:48  Show Profile Send FBK a Private Message  Reply
quote:
Jag undrar också lite - slutsteget under Legacy högtalarna som är svenskt, vad är det?

Holgrafic- vad de stora Darth Vader högtalarna , vad är de? Ser misstänkt Ino aktiga ut men jag har inte sett dom förut.

Tror det är något bygge som tonkraft är inblandat i om jag nu minns rätt.
Och Darth Vader högtalarna ligger Ino bakom, men det är inte några som byggs till kunder vad jag vet utan specialbyggda åt Holgrafic audio.(om jag minns rätt här också.
Rätt svar är visst att det är Ino-element i låda av Holographic, som jag läste på ett annat forum.

Lever på samhällets botten.
Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.

Edited by - FBK on 2017/04/23 20:13:51
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000