HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 Knepiga skivspelare på Tradera
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2016/12/11 :  10:38:19  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Är det någon som kommit i närkontakt med någon av de skivspelare som säljs via Tradera av företaget Vinylbörsen?
Jag syftar på t.ex. denna:
http://www.tradera.com/item/170610/268673450/pre-audio-turntable-model-atm-1401-vinylspelare
Det finns en massa fler exempel i lägre prisklasser också. Det lustiga med dem är det gigantiska utbudet, verkar nästan som om de är one-off's?

Som sagt, vore kul att höra om någon har kommit i närkontakt med någon av dessa?

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd

Edited by - AlfaGTV on 2016/12/11 10:46:01

DavidS
Member

390 Posts

Posted - 2016/12/11 :  11:17:40  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Dom verkar inte ha sålt någon spelare på tradera dom senaste månaderna i alla fall.
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2016/12/11 :  12:48:53  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Dom har jag också undrat över, de behöver nog berätta mer om dom om de vill sälja. Snygga i alla fall.

Micke

When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22004 Posts

Posted - 2016/12/11 :  13:47:19  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Jag gick till Pre-Audios hemsida för att se vad de är för några men tyvärr verkar de använda något mitt virusskydd(Avast) inte gillade så jag kom inte in på sidan. De använder någon pligg-in som Avast inte gillar som heter något med "HideMe", så jag tar det nog varligt med att söka mer om det bolaget.

Är Pre-Audio ett svenskt brand eller varifrån kommer det?

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2016/12/11 :  20:02:56  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Vinylbörsen har en sida iaf men på rätt dålig svenska.
Informationen om spelarna är sparsam utom när det gäller rappakalja om utseende och funktion. Om jag fattade blurben rätt verkar Pre-audio göras i Polen?

Nån som handlat av dem kanske? De verkar ha gott omdöme på Tradera iaf.

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd

Edited by - AlfaGTV on 2016/12/11 20:04:43
Go to Top of Page

JonFo
Member

218 Posts

Posted - 2016/12/12 :  16:33:31  Show Profile Send JonFo a Private Message  Reply
Jag har sett någon av dom där spelarna på ali-baba eller ali-express. Har i övrigt ingen info om varken grejorna eller den som säljer dom här.
Go to Top of Page

sladdbarn
Member

2846 Posts

Posted - 2016/12/12 :  20:05:50  Show Profile Send sladdbarn a Private Message  Reply
En 44-årig kvinna vid namn Wieslawa Wanda Kajko boendes i Ängelholm som är ensam ägare till företaget.

Drömmer om bra ljud...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000