HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Medlemmarnas System
 Csmm:s ljud och bildhörna
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

CSMM
Starting Member

12 Posts

Posted - 2014/02/15 :  17:37:18  Show Profile Send CSMM a Private Message  Reply
Hej!

Då jag är ny på forumet vill jag gärna presentera mig. Christopher heter jag och jag bor i en liten by strax utanför Karlskrona. Är 30 vintrar gammal och jobbar som CNC-operatör.

Har hållit på med hifi ca 2 år så är ganska fräsch och oförstörd än så länge :)

Min nuvarande anläggning är just nu under en omskepnad men kommer att bestå av följande:

Panasonic Ax200
Mdf-duk DIY 90"

Denon Avr 2106 agerar försteg
Denon POA2400 agerar slutsteg till topparna
T. AMP TA2400 agerar subwoofersteg
Minidsp sköter delningen mellan toppar och subs samt EQ.

Toppar är just nu under konstruktion. Kommer bli ett par små rackare med Beyma 8G40 samt Beyma T2030.
Subwoofers är just nu 4 st Peerless SLS12. Dessa kommer att utökas till 8st samtidigt som tipparna kommer på plats.

Ja det var lite kort om mig. Jag kommer fylla på med bilder och uppdateringar allt eftersom. :-)

Här kommer en ifrån trivselposition.

[URL=http://forumbilder.se/DBSSD/dsc-0482][/URL]

sladdbarn
Member

2846 Posts

Posted - 2014/02/15 :  17:45:46  Show Profile Send sladdbarn a Private Message  Reply
Välkommen!

Drömmer om bra ljud...
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2014/02/15 :  19:33:18  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Välkommen Christopher!
Spännande med hemmabio-fokus! Det är nog ganska få som kombinerar hembygge med hembio?
Vh Mikael

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page