HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Goldring G900E
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2013/11/17 :  13:53:11  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Om du avslöjar var Svea rike du befinner dig, så tvivlar jag inte att ngn är villig att låna ut ett par extra öron mot lite nybryggt kaffe? Svårt att avgöra vad problemet är utan att se/höra.
Vh Micke

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

jeppe72
Member

1492 Posts

Posted - 2013/11/17 :  15:35:26  Show Profile Send jeppe72 a Private Message  Reply
Jag bor i Mariefred. Nu flyttade jag puppan så att den har mer överhäng än tidigare och det låter bättre. Nu låter "refuge do the road" med Joni så att jag blir berörd. Det gör den inte med Spotify. Jag har inte lyssnat så noga men Spotify måste ha en annan inspelning för här finns det en baslinje som är helt makalöst skön. Disten på sista spåret är nu (kanske) borta och jag har satt trycket till 1.5g. Spelaren står i våg också. Om det stämmer så är det en stor skillnad på en bättre inställd spelare och en sämre. I mitt fall, hittills, från blä till att min uppmärksamhet fångas av musiken. Det är inte lite det.

Tack för alla tips och inte minst tipset att köpa den här puppan Micke!

Retro låter fint.

Edited by - jeppe72 on 2013/11/17 15:36:44
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000