HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Någon som provat Dirac HD
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Wilderwein
Member

534 Posts

Posted - 2013/08/11 :  10:01:08  Show Profile Send Wilderwein a Private Message  Reply
Hej.

Är det någon mer än jag som provat Dirac HD appen till Iphone? Ljudet blir betydligt bättre med de befintliga hörlurarna. Jag har inte provat med Iphone 5 lurar men med 4:ans och det blev betydligt bättre.

http://www.youtube.com/watch?v=DmOUeVNM_38

Hälsningar
Kareem

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2013/08/11 :  10:38:06  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply

Har inte testat appen, men videon var ju... Originell...
Vh Micke

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2013/08/11 :  13:28:10  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
Testade appen som hastigast, verkar fungera ypperligt! Det blir ju ingen highendlur men det låter betydligt bättre än det burkskramliga originalet.

Fast det som gör att jag förmodligen aldrig kommer använda den är att den inte går att använda med Spotify, jag har bara några få låtar lagrade på ifönen.

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page

Wilderwein
Member

534 Posts

Posted - 2013/08/11 :  20:17:24  Show Profile Send Wilderwein a Private Message  Reply
Jag håller med om att det skulle vara bättre om den fungerade på allt man spelade upp via Ifönen men som jag förstått det så har det med bl.a. Säkerhet osv att göra. Apple vill väl som vanligt inte släppa in tredjepartsföretag.

Men jag tycker fortfarande att det är riktigt häftigt vad man kan åstadkomma mjukvarumässigt. Det är framtiden enligt mig!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000