Skivspelare tänkte jag ta med och efter en del funderande högg jag tag i ett projekt som varit vilande ett tag. Jag har en sådan här som jag köpt för att se vad man kan göra med den.
Originaltonarmen är ett skämt så nu har jag satt sågen i skivspelaren för att sätta på en SME-arm och det blir alltså en lätt pimpad TTD2400 som får följa med på träffen.
Marten svansen....mina åsikter är mina egna Det är resan som är målet....... Mina Spotify favoriter..pettersson Gondul M + Audio Space KT-88 + keram-stativare
Hur var det nu det stod i min ungdoms inbjudningar: "... sovsäck, luftmadrass och musikinstrument ....". Lufsäck och sovmadrass finns på plats redan men musikinstrumentet .. instrumenten är liksom inte färdigbyggda än.
Efter snack med Pac idag har jag gjort en enkel skiss av Folkets Hus. Den är ej i skala men fungerar rätt bra ändå. Magnus karta
Notera att det finns ett större utrymma utanför Festsalen och Hörnrummet.
Vidare har vi sagt att vi inte styr upp vem som ska vara vem utan det får bli att de som behöver många kvadrat kan fotvandra till salongerna och hörnrummet medan de som har små krav tar sig till logerna och Musikern resp Skådespelaren.
Jag har bett folketshuspersonalen att visa oss teatern, men det får vi flagga upp när vi är på plats.
Hur är det med skallrande fönster mm och stora frisvängade ytor? Mina OB-basar kräver nog ett rum där allt löst är förankrat. Storleken på rummet är inte så noga, delar gärna med någon liknande anläggning.