HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Fotbolls-EM 2012 - Skriv dina tankar här
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 6

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2012/07/03 :  08:44:14  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
quote:
En sak jag funderar på är; blev det ingen bronsmatch? Har totalt missat om Tyskland - Portugal spelat någon sådan.

Det blev en delad tredjeplats för dessa lag och det är mycket riktigt så som Eref skriver - i VM spelar man om tredjepriset.
Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2012/07/03 :  12:29:39  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
quote:
Tråkigt nog spelas det väl aldrig någon bronsmatch i EM, till skillnad mot i VM.

Vad tråkigt, hade varit kul att se Tyskland - Portugal.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066

Go to Top of Page

Junepe
100.000-klubben

614 Posts

Posted - 2012/07/04 :  12:46:58  Show Profile  Visit Junepe's Homepage Send Junepe a Private Message  Reply
Nästa EM i Frankrike om 4 år så kommer det förmodligen att bli spel om tredje pris.

Det tillkommer nämligen 2 grupper, alltså 8 lag till.

Ta nu och lyssna på Shock and Awe (på living with war) med Niel Young alla... svin högt och känn riffandet... ladda ner den den är gratis...

¿?¿ JUNEPE ¿?¿
Go to Top of Page

PG Jeppsson
100.000-klubben

7768 Posts

Posted - 2012/07/04 :  20:11:32  Show Profile Send PG Jeppsson a Private Message  Reply
quote:
Nästa EM i Frankrike om 4 år så kommer det förmodligen att bli spel om tredje pris.

Ytterligare en match, det ser jag fram i mot.

Är numera säljare av
biostimulerande grejor.....

Är lagliga grejor.......

HiFiForum.nu det kloka forumet.

Go to Top of Page
Page: of 6 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000