HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Diablo 3
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2012/06/28 :  21:01:54  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Så, hur många är ute o hackar ner demoner?

Snart tid att plocka ner Diablo på Hell, sen blir det en hc char :)

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2012/06/29 :  13:39:02  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Det verkar vara ett bra spel enligt mina spelgalna arbetskompisar, men jag har aldrig spelat något Diablo-spel själv. Jag får väl testa det nån gång. Har Diablo 1 hemma.

Mvh Johannes.
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2012/06/29 :  14:59:14  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Lite förvånad att det bara är ett svar?!
Trodde det skulle finnas iaf ett par st som spelade D3

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

DavidS
Member

390 Posts

Posted - 2012/06/29 :  15:03:34  Show Profile Send DavidS a Private Message  Reply
Jag spelade direkt på release, hade frivecka. Har inte loggat in på flera veckor. Kanske blir roligare när dom släpper lite PvP, just nu är det bara runt, runt. Mer HP på fienderna och dom slår hårdare. :-)
Go to Top of Page

johan.björklund

20859 Posts

Posted - 2012/06/30 :  10:04:24  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Håller med dig till viss del för spelet är lite för kort, men det är givetvis medvetet gjort.
Det blir expansioner i bästa wow stil, tyvärr.

Men att loota o hacka på Inferno är en utmaning utan dess like, sen har vi ju hc med.

>musik förmedlingen<
Go to Top of Page

Labbe
Medlem, HiFi Norr

2052 Posts

Posted - 2012/07/08 :  10:41:51  Show Profile  Visit Labbe's Homepage Send Labbe a Private Message  Reply
Det blir inget Diablo3 för mig, oavsett hur mycket jag vill.
Tydligen är det som så att Blizzard bannar linux användare och kallar dem fuskare.
och jag har ingen lust att vare sig byta operativ och betala x antal 100 för spelet och sen bli bannad utan en chans att få tillbaka mina pengar.

http://www.cinemablend.com/games/Blizzard-Perma-Bans-Linux-Users-From-Diablo-3-Lets-Botters-Continue-Play-44217.html

In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates.

Ansvarig för EleganZe Project

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000