HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 långfinger
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

theseal
SW-hantering

674 Posts

Posted - 2012/03/31 :  17:48:07  Show Profile  Visit theseal's Homepage Send theseal a Private Message  Reply
Linköpings rockband som det svänger rejält om !! En stor dos 70-tal, en nypa proggresiv rock, en näve hårdrock och en stor dos spelglädje.

Finns på spotify .

Elgstrand
Member

473 Posts

Posted - 2012/04/01 :  12:22:06  Show Profile  Visit Elgstrand's Homepage Send Elgstrand a Private Message  Reply
Hmm, det var inte illa alls!
Tackar vi för!

Mvh.

Its not about vintage, its about good music.
Go to Top of Page

JonFo
Member

218 Posts

Posted - 2012/04/04 :  18:11:03  Show Profile Send JonFo a Private Message  Reply
Gillar det verkligen!
Blir att köpa på Bengans. :)

# Jon

PS. Om du mot förmodan missat Graveyard så ska du absolut kolla in det, helt klart åt samma håll. Hisingen Blues var en av förra årets bästa plattor och dom är också ett av de bästa livebanden enligt min mening.

Edited by - JonFo on 2012/04/04 18:13:03
Go to Top of Page

Elgstrand
Member

473 Posts

Posted - 2012/04/04 :  20:20:46  Show Profile  Visit Elgstrand's Homepage Send Elgstrand a Private Message  Reply
Lånar tråden lite...

Antar att det var menat till trådskaparen, men, jag har missat Graveyard, hur nu detta är möjligt. Blir att köpa!
Älskar att jag upptäcker ny grym musik hela tiden! Hoppas aldrig det tar slut

Denna knäckte mig. http://www.youtube.com/watch?v=X4Sp9tJUCwo

Tack!

Mvh.

Go to Top of Page

theseal
SW-hantering

674 Posts

Posted - 2012/04/06 :  16:16:48  Show Profile  Visit theseal's Homepage Send theseal a Private Message  Reply
Har blykoll på Graveyard som är helt magiskt djävla bra!
Go to Top of Page

Elgstrand
Member

473 Posts

Posted - 2012/05/25 :  18:11:45  Show Profile  Visit Elgstrand's Homepage Send Elgstrand a Private Message  Reply
Är långfinger verkligen ett Linköpingsband? Har sett ett par källor som säger Göteborg?

Mvh.

Go to Top of Page

Elgstrand
Member

473 Posts

Posted - 2012/05/26 :  00:11:53  Show Profile  Visit Elgstrand's Homepage Send Elgstrand a Private Message  Reply
Är långfinger verkligen ett Linköpingsband? Har sett ett par källor som säger Göteborg?

Mvh.

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000