HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Röda Tråden - Torsdag 27/10
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 2

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2011/10/28 :  12:12:34  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message  Reply
Ja men jag försökte iaf.

*beep*
-Men tack för ditt bidrag.
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2011/10/28 :  16:12:44  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
quote:
Ja men jag försökte iaf.

Ett bra försök också

Ingen pinne fick jag utdela den här gången heller

___________________________________________________________________________________________________
Men nu drar jag strecket och ni får med orden markerade chans till att försöka luska ut den Röda Tråden.

Wash Of The Lies - Intensity
Out Of Style - Sunrise Avenue
Signs Offs - Signs Offs

Lite lättare tror jag att det blir nu?

Lycka till
Go to Top of Page

AlfaGTV
600.000-klubben

4819 Posts

Posted - 2011/10/28 :  21:55:29  Show Profile  Visit AlfaGTV's Homepage Send AlfaGTV a Private Message  Reply
Klotter?

Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2011/10/28 :  23:43:54  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
Bra tänkt men fel

Så här tänkte jag - Wash Out är ett domartecken (Sign) som används bl a i ishockey
Go to Top of Page

Gus
RödaTråden vinnare April-lurare

3570 Posts

Posted - 2011/10/29 :  00:51:05  Show Profile Send Gus a Private Message  Reply
Aj då,den kanske var lätt,undrar ointresserade jag som aldrig sett en hockey/fotbolls/handbolls-match så....
Go to Top of Page

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2011/10/29 :  07:15:48  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message  Reply
Ja aj då. Jag är alltför ointresserad av idrott för att kunna några domartermer.
Offside, interference, ruffing och crosschecking är allt jag kan fiska fram ur minnet.
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2011/10/29 :  08:41:10  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
Lite initierad är du nog M-m, med de termerna du bara räknar upp sådär direkt så klassas du nog in som allmänt sportkunnig iaf

Värre då för Gus som aldrig ens sett en match och är ointresserad av de sporterna, då är det inte lätt

Men jag tycker nog att ni båda bör klassas in som polyhistorer och då skulle ni klarat den. Men men, det går fler tåg och jag har 2 veckor på mig att hitta på ett nytt trassel. En tråd som kommer att bli så lätt att den som svarar först borde vinna pinnen, om inte så kan det bli skamvrån

Trevlig helg,

/byZan
Go to Top of Page
Page: of 2 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.14 sekunder. Snitz Forums 2000