HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 popcorn hour c200
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

janne gärd
Starting Member

25 Posts

Posted - 2011/08/16 :  21:50:56  Show Profile Send janne gärd a Private Message  Reply
hej det kanske är fel forum för sådana här frågor angående mediaspelare men är det någon här som använder en sådan spelare

räven
Member

3653 Posts

Posted - 2011/08/16 :  22:02:29  Show Profile  Visit räven's Homepage Send räven a Private Message  Reply
Japp fel avdelning iaf.

ombud för Intelligent Sound
Go to Top of Page

janne gärd
Starting Member

25 Posts

Posted - 2011/08/16 :  22:12:51  Show Profile Send janne gärd a Private Message  Reply
hur pass bra är den för att lyssna på musik
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2011/08/16 :  23:52:53  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Nu rätt avdelning...

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

AndersP
Member

1563 Posts

Posted - 2011/08/17 :  17:41:12  Show Profile Send AndersP a Private Message  Reply
Jag spelar allt med den utom surround-musik från DVDA och SACD. Har man bra rippar är det D/A-omvandlaren och linjesteget som bestämmer hur bra det blir. Displayen är dålig om man inte sitter precis vid apparaten. Jag måste ha en bildskärm igång.

Linkwitz Orion
Center: Ino Audio piM
Surround: 6 x Ino Audio a2
Go to Top of Page

janne gärd
Starting Member

25 Posts

Posted - 2011/08/18 :  01:00:22  Show Profile Send janne gärd a Private Message  Reply
tack för svaret ja jag tänkte koppla in en sådan här maskin och se hur bra den är för ljudfilerlägga över ifrån dator
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000