HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Vårens första picknick
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Ingvar.Ahlberg
300.000-klubben, Semester på egen begäran

1969 Posts

Posted - 2011/04/11 :  13:23:40  Show Profile Send Ingvar.Ahlberg a Private Message  Reply
Äntligen, solvärme!
Måndagar jobbar Brittmarie tilln 18:00 så om jag kör hem jättefort (det gör jag inte då det är olagligt) så kan jag ordna en färdig picknick innan hon slutar.

En bra plats är:



Hamntorget i Kungsbacka, en magnifik hamn där man utan problem kan angöra med en, inte för tungt lastad, pessimistjolle.

Den första picknicken för året fick bli skäligen enkel, grillad kyckling, solvarma plommontomater och en trevlig Chardonay.



Denna aboluta, enkla njutning kan få även den bittraste, elakaste, hårige, gamle primat att uthärda denna outsägliga pina man står upp till var dag.



Jag tycker att Ni skall ha picknick ofta, det förgyller varje dag.

Ingvar

Ansvarig för och Designer bakom H.A.D Halland Audio Design.
Driver också The Vacuumed Cat co.

hoktuna
Jultomte

2786 Posts

Posted - 2011/04/11 :  13:54:22  Show Profile  Visit hoktuna's Homepage Send hoktuna a Private Message  Reply
Ingenting överträffar en filt och en fru en varm vårdag

Delägare och driver företaget www.westerasmarkiser.se
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2011/04/11 :  23:11:43  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Ååå det där ser riktigt trevligt ut

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.23 sekunder. Snitz Forums 2000