HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Tillverka ett konvolut
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Johey
Member

59 Posts

Posted - 2011/03/10 :  17:17:16  Show Profile  Visit Johey's Homepage Send Johey a Private Message  Reply
Hej!

Jag håller på med en present åt min flickvän. Har gjort en födelsedagslåt som jag ska låta karva in i 12" vinyl. Så långt tror jag allt är straight forward...

Nu klurar jag på hur jag ska göra med konvolutet. Min bästa idé hittills är att beställa en fotoutskrift i "posterformat" från exempelvis www.printlife.se. Sen klippa ut, vika ihop och limma efter förmåga. Det lutar åt att det blir denna lösning.

Jag vill bara höra med er om ni har något bättre tips? Kanske ni känner någon som ordnar professionella 12" konvolut och kan ordna ett enstaka exemplar i fyrfärg till ett rimligt pris (ogärna mer än 200 kr). Jag har bilder för fram- och baksida samt rygg.

Tacksam för tips!
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.08 sekunder. Snitz Forums 2000