HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Vinylforum
 Pro-ject X Phono Box SE
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Kondensatorn
Member

120 Posts

Posted - 2011/02/02 :  08:34:08  Show Profile Send Kondensatorn a Private Message  Reply
Är det stor skillnad att uppgradera till denna?
Har idag Pro-ject phonobox,en äldre modell var väl deras billigaste!

Shanling CD T-100, ZERO 24BIT/192KHz DAC,Squeezebox V-3, Hegel-H1,Dual-721, Dynaudio Aries
Diy Scanspeak 2 delat,
Systemdek IIX

Stefaeri2001
Member

563 Posts

Posted - 2011/02/02 :  14:47:20  Show Profile Send Stefaeri2001 a Private Message  Reply
Låter betydligt bättre med MC! Med MM är skillnaden inte så stor. Tube box SE i sin tur når riktigt långt så kan du sträcka dig dit är du att gratulera.

mvh

Stefaeri
Go to Top of Page

Kondensatorn
Member

120 Posts

Posted - 2011/02/02 :  16:17:03  Show Profile Send Kondensatorn a Private Message  Reply
Okay! tack för svar,kommer köra med mc! (Denon Dl-103)
Hmm det låter ju intressant, får se om jag köper en sådan istället men då får jag nog vänta ett tag till.

Shanling CD T-100, ZERO 24BIT/192KHz DAC,Squeezebox V-3, Hegel-H1,Dual-721, Dynaudio Aries
Diy Scanspeak 2 delat,
Systemdek IIX
Go to Top of Page

millenniumking
Member

985 Posts

Posted - 2011/02/04 :  11:44:17  Show Profile Send millenniumking a Private Message  Reply
Skillnade mellan den "vanliga" Pro-Ject Phono Boxen och SE II varianten är rätt så stor i mina öron. Äger själv en SE II:a, men drömmer om en tube box.
Go to Top of Page

eive
Starting Member

28 Posts

Posted - 2011/03/10 :  10:01:37  Show Profile Send eive a Private Message  Reply
Hej millenniumking.

Jag har idag Pro-ject phonobox och drömmer om SE II.
Jag kan köpa din SE II så kan du köpa tube boxen så har vi
förverkligat våra drömmar båda två./Eive
Go to Top of Page

Kondensatorn
Member

120 Posts

Posted - 2011/03/31 :  21:44:50  Show Profile Send Kondensatorn a Private Message  Reply
Det blev en begagnad Tubebox inte Se modellen dock!
Men gudars vilken skillnad

Shanling CD T-100, ZERO 24BIT/192KHz DAC,Squeezebox V-3, Hegel-H1,Dual-721, Dynaudio Aries
Diy Scanspeak 2 delat,
Systemdek IIX
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000