HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 2 +
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2011/01/09 :  15:17:06  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply

Här i Örebro har vi i dag 2 +. Det är konstigt att vädret har så stor makt över en. Lusten att gå ut i garaget och försöka göra något kom direkt, med de här 2 graderna. I vanliga fall brukar jag inte komma ur vinteridet förrän i slutet av Mars. Men det är klart, det är för tidigt att ropa hej, än.

Eriksson.

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2011/01/09 :  15:24:11  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Här är det en sport bara att gå till garaget.
Go to Top of Page

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2011/01/09 :  15:35:17  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message  Reply
Inatt blir det minusgrader.
Imorgon är det snorhalt som tvål i en siliconbehandlad teflontvålkopp. Samt knaggligt överallt.

Men jag gillar värmen också, trots vissa kommande nackdelar.
Go to Top of Page

Eriksson
Member

812 Posts

Posted - 2011/01/09 :  15:36:09  Show Profile Send Eriksson a Private Message  Reply

Ha ha. Är det så besvärligt hos dig, Huzze.

Nej, nu måste jag ut igen, börjar rycka i garage tarmen igen.
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2011/01/09 :  16:34:02  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Jag bor ju i lgh, så jag har en liten bit till garaget, men det låter ju värre när jag inte avslöjar det...
Go to Top of Page

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2011/01/10 :  18:56:12  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message  Reply
Snart dags att ta ut bågen... ;)

Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.12 sekunder. Snitz Forums 2000