HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Personlig HiFi
 Vilka lurar skall jag välja?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

peter_gbg
Member

529 Posts

Posted - 2010/12/23 :  09:15:37  Show Profile Send peter_gbg a Private Message  Reply
Jag skulle behöva lite hjälp med att sondera terrängen inom hörlurar. Finns mycket att välja på och jag har ingen aning om var jag skall börja. Lyssnar på rock, hårdrock och songwriter. Vill inte ha ett superdetaljerat ljud men inte heller ett mjukt ljud utan något där emellan. Har funderingar på att köpa sennheiser hd595 begagnat men jag vet inte.....

Har en Argon HA1 som hörlursförstärkare (har förstått att den inte är den bästa) men skall uppgradera med separat nätdel längre fram....

/Peter

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=53743

peter_gbg
Member

529 Posts

Posted - 2010/12/23 :  09:34:07  Show Profile Send peter_gbg a Private Message  Reply
Min budget är max 1000:-. Kan tänka mig begagnat.

/Peter

Min anläggning: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=53743
Go to Top of Page

PB
Member

127 Posts

Posted - 2010/12/23 :  13:37:57  Show Profile Send PB a Private Message  Reply
Köpte mina Sennheiser HD600 för 1100:- för ca två år sen (begagnade).
Otroligt mycket ljud för pengarna och jag är riktigt nöjd med mina.

Primare 30.1 --> Scan-Speak
Go to Top of Page

jonasz
Member

2542 Posts

Posted - 2010/12/23 :  15:15:59  Show Profile Send jonasz a Private Message  Reply
Ja, HD600 är ett klockrent köp begagnade. I mitt tycke spelar de lite åt det mjukare hållet men känns absolut inte "inlindade" i ljudet. Jättebra allroundlurar.

You'll Never Walk Alone...
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000