Author |
Topic |
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2010/11/22 : 08:53:20
|
Rensade hela minnet och bankade in ny fräsch musik. Nu både spelar den fin-fint och navigerar snabbt igen
Hejsan
Sitter här med vår iAUDIO X5 som inte vill spela boll
När jag försöker spela låtar så hoppar den från låt till låt, ofta spelar den inte något men ibland blir det en sekunds ljud innan hoppet. Efter ett par hopp så stannar den bara. När jag navigerar i menyerna och bland låtar så är den seeeg, det tar upp till en sekund innan komandot utförs.
Har kopierat ned musiken till datorn, där spelar den felfritt Senaste programmvaran. Batteriet är laddat. Hårddisken på 20Gb har bara 4 album på sig, så inte tjockfull direkt. Har provat med reset
Någon som är klurig där ute?
M
|
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
Edited by - mace on 2010/11/22 10:55:32 |
|
Klenkar
Member
1157 Posts |
Posted - 2010/11/22 : 23:50:15
|
så den används...........kul! |
...at the gates of hell I will swing my sword, converting the souls of the non-believers... |
|
|
mace
London calling
5296 Posts |
Posted - 2010/11/23 : 08:57:34
|
Absolut!
Vi är mycket glada för den
M |
mera quad ESL = mera välljud.
"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.
Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(
"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.
Mr 500! |
|
|
Claes_Ireland
Member
2146 Posts |
Posted - 2010/12/29 : 10:54:45
|
Jag kör min x5 också. Tog isär den för fjärde gången igår. Bytt batteri en gång, fått löda om hörlursutgången tre gånger. Den blir glapp ganska lätt om du har en kontakt som inte är pytteliten. |
Sweden->Ireland->Australia->Ireland->...Sweden...Glad to be back
|
Edited by - Claes_Ireland on 2010/12/29 10:55:21 |
|
|
|
Topic |
|