HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Apple är musikhatare
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2010/12/17 :  20:21:42  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
Försöker beställa en shufle med gravyr skriver in vad jag vill ha för gravyr och väljer en av thåströms enligt mig bästa låtar "fan fan fan" och får ett felmeddelande att det är olämplig text.

WTF jag skall köpa den till mig med en gravyr jag bestämmer och betalar för?
Varför skall de bestämma vad jag vill ha på en produkt jag betalar för?

Vad fan liksom

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2010/12/17 :  20:28:49  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message  Reply
Ja man kan verkligen undra vad dom kan ha emot:
"Fläkt fläkt fläkt"
Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2010/12/17 :  21:04:26  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Jag försökte skapa ett användarkonto på Lego's hemsida och tänkte då att jag skulle ha samma nic som jag har på de inofficiella Lego-sajterna, nämligen Assembler. Gick ej, innehåller ass...

Edited by - huzze on 2010/12/17 21:05:00
Go to Top of Page

svejk
NA addikt

3505 Posts

Posted - 2010/12/17 :  21:04:34  Show Profile Send svejk a Private Message  Reply
Apple Apple Apple så blir den gratis. Är sådan att jag skulle ruttna ihop och köpa något annat.


pryttlar http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=27255
Sugen på att lyssna? Skicka PM
Svejk
Go to Top of Page

Gaffa
fd. Mabuse

1455 Posts

Posted - 2010/12/18 :  10:14:58  Show Profile  Visit Gaffa's Homepage Send Gaffa a Private Message  Reply
Såna barnsligheter får mig att lacka ur fullständigt.
Det var samma sak när jag skulle registrera Mabuse på Microsoft Game Zone för att spela Mechwarrior online.
Satans förmyndarfasoner. Det går ju inte att övertala dem om att göra undantag heller, trots att man kan bevisa att det inte ligger något snuskigt bakom.


Skeptic Friends Network
"When the going gets tough, the tough get duct-tape..."

"När Höginkomsttagarna kallar sig arbetarparti måste även sagoboksförfattarna ana nya läskretsar..." - Arne Anka
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2010/12/18 :  10:21:04  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message  Reply
Om ni är intresserade av detta så gräv lite djupare i vad dessa företag har för tankar och planer för sina kunder får ni se, visst en vacker yta och så vidare, men att ge sig in och begränsa sina kunders frihet i användandet av deras produkter är i det närmaste respektlöst.

Jag vet itne hur gemene man resonerar man jag anser att om jag köpt något och därmed äger något så borde jag få göra vad jag vill med det.

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.16 sekunder. Snitz Forums 2000