Vet inte om man ska se det som en investering men jag lyckades till slut få tag på två element till mina Von Schweikert vr4jr.
Korta kjolar är bra ju mindre långa dom är.
Å så här ser min anläggning ut för tillfället: Clearaudio Performance, Audio Techninca ART9, Cayin CDT 17a, Musical Fidelity Nu-Vista 800, Primare Spa 32hd, Trigon Advance, Exact Power EpM15a, Oppo UDP-205-4K/UHD, AMC 3-kanalare, Von Schweikert Vr4 jr o ett par Philips Fidelio X2, allt ihopsnörat med Transparent Super o Ultra
Å så här ser min anläggning ut för tillfället: Clearaudio Performance, Audio Techninca ART9, Cayin CDT 17a, Musical Fidelity Nu-Vista 800, Primare Spa 32hd, Trigon Advance, Exact Power EpM15a, Oppo UDP-205-4K/UHD, AMC 3-kanalare, Von Schweikert Vr4 jr o ett par Philips Fidelio X2, allt ihopsnörat med Transparent Super o Ultra
Meridian G08, Thorens 160 Super med SME III och Soundsmith Aida, Trilogy 907, Kimber KCTG, Music First Baby Reference, Pure Audio Reference 2, Vertere Pulse R XLR, Vertere Pulse B Rca,Chord Sarum T och Chord Sarum T jumpers.Verity Audio Rienzi med Cerabase. Nordost Vishnu, Kemp power strip 8 med Hi power cable. Cerabase, Cerapuc och Ceraball. X-can V8, Hifiman HE-400i. Luxman T-12. Lyssna på bra musik med god mat Cykling och randoné på skidor.
quote:Aha!! Du tog ändå lite intryck av det som skrevs i monoblockstråden? Skitsamma, vad tycker du? Var det de i akryl?
Sugen på några för egen del? Får nog några över. Har haft lust att testa dem förut men att köpa 4 st i akryl kändes som en liten chansning. Hittade dessa i papp som jag skall prova med för att höra vad de gör för ljudet hemma hos mig.
Meridian G08, Thorens 160 Super med SME III och Soundsmith Aida, Trilogy 907, Kimber KCTG, Music First Baby Reference, Pure Audio Reference 2, Vertere Pulse R XLR, Vertere Pulse B Rca,Chord Sarum T och Chord Sarum T jumpers.Verity Audio Rienzi med Cerabase. Nordost Vishnu, Kemp power strip 8 med Hi power cable. Cerabase, Cerapuc och Ceraball. X-can V8, Hifiman HE-400i. Luxman T-12. Lyssna på bra musik med god mat Cykling och randoné på skidor.
Ja, det har stått på min önskelista rätt länge nu. Det kommer bara en massa annat i mellan hela tiden. men då får det nog bli akryl för husfridens skull.....
Blir lite mek då? Är det den med kort eller "plugn play" varianten? Du kommer märka att den faktiskt blir mer stabil. Jag hade nästan väntat mig mer av den uppgraderingen men är ändå väldigt nöjd. Det blir mer "fysik" bakom tonerna. Svårt att beskriva och dessutom länge sedan. Talriken ger en mer tydlig förändring. Skönt att bara behöva trycka om man vill lira 45or i alla fall. Oljor??
Det är plug and play varianten. Man drar sig för att spela singlar idag. Han tog nog semester så oljorna dyker nog upp efter den. Så jag får börja labbs lite med armen. Har även lånat en Graham Slee Elevator från hans låneprogram. Får ha den i 14 dagar att testa med.