HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Varför så dött på forumet?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 4

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2010/12/01 :  19:10:40  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
Jobbar som fan och får ingenting för det....halvsant man får ju något för det men var tvungen att slänga en en textrad från en känd låt det är ju ett hififorum...så vem sjöng det och på vilket bolag släpptes det ;)

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2010/12/01 :  19:23:33  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
B-200 - Ebba Grön på Mistlur


"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2010/12/01 :  20:04:50  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Jamen så sätt igång och posta intressanta saker , ta lite bilder på några prylar, twiika nåt....forumet blir ju inte levande av masspostningar i Värdelöst vetande...eller?

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts