HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 2 st skrikiga barn säljes. Bra arbetskraft...
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2010/11/23 :  18:17:53  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Jag vill sälja mina två grabbar. Idag har det blivit lite för mycket bråk och bröt för pappas tålamod. Uppenbarligen måndagsexemplar.
500 kr st eller nån schysst bas som inbyte???









(Det är inte på allvar som ni alla nog förstår...)

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7827 Posts

Posted - 2010/11/23 :  18:42:30  Show Profile Send Fuling a Private Message  Reply
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sterilisering_(ingrepp)

"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"
Go to Top of Page

Fuling
DIY-Harry 2006, 200.000-klubben

7827 Posts

Posted - 2010/11/23 :  18:43:10  Show Profile Send Fuling a Private Message  Reply
http://sv.wikipedia.org/wiki/Sterilisering_(ingrepp)

(Kan DIY:as med en hovtång och en kraftig lödkolv)

"För mig påverkar inte priset kabelns elektriska egenskaper och därmed deras påverkan på ljudet"
Go to Top of Page

pix
200.000-klubben

4164 Posts

Posted - 2010/11/23 :  18:49:39  Show Profile Send pix a Private Message  Reply
Circlo,
Lägg upp annonsen under bytes, så får du hur många svar som helst..
Jag har två som jag gärna byter bort (emellanåt)
/Lars

"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.
Go to Top of Page

softishman
Member

602 Posts

Posted - 2010/11/23 :  19:15:29  Show Profile Send softishman a Private Message  Reply
Passar inte denna annons i "Fynd på annonsmarknader"?!

Eller var det i Ofynd....
Go to Top of Page

Cyrus
Member

734 Posts

Posted - 2010/11/23 :  19:32:33  Show Profile Send Cyrus a Private Message  Reply
Vet hur det känns Fast jag hade betalt 500:-/st. för att bli av med dem




Go to Top of Page

Magils
Member

7061 Posts

Posted - 2010/11/23 :  19:46:32  Show Profile  Visit Magils's Homepage Send Magils a Private Message  Reply
Gick kärnklyvningen snett?

- Det finns inget problem som är större än lösningen..

- Hemma hos...http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=54225
Go to Top of Page

Porta
Member

354 Posts

Posted - 2010/11/23 :  20:33:23  Show Profile Send Porta a Private Message  Reply
Intresserad av ett byte?
Har en begagnad kärring, inte körd de senaste tre och ett halvt åren...
En del underliga missljud, konstigt gnällande ljud uppstår ganska ofta.


Go Whest young man.
http://www.whestaudio.co.uk/index.php
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2010/11/23 :  21:11:21  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Nja nog förstår jag logiken i att skrik är HiFi . Men bytet av "skrikiga ungar" är ju knappast HiFi så jag flyttar den här tråden till Off-topic.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

tian
200.000-klubben

1550 Posts

Posted - 2010/11/23 :  21:50:46  Show Profile Send tian a Private Message  Reply
Ger dig 500 SEK så slipper jag ta emot dom
Go to Top of Page

Rolf-san
Member

2137 Posts

Posted - 2010/11/23 :  22:02:51  Show Profile Send Rolf-san a Private Message  Reply
Jag vet hur det känns, dock två döttrar. Måndagsex båda enligt almanackan. När man väl blev av med dem fick man mycket annat över.
Men faan vad man saknar dem. Varje dag.
Njuuuut.

PS Naturligtvis förstår jag vad du menar.

När elefanterna slåss, så trampas gräset ner.
Go to Top of Page

FForsman
100.000-klubben

2592 Posts

Posted - 2010/11/23 :  22:31:10  Show Profile  Visit FForsman's Homepage Send FForsman a Private Message  Reply
du har PM

Ett forum blir till det som medlemmarna bidrar med. Skriv!

Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2010/11/23 :  22:37:34  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
Jodå..
Jag tycker väldigt mycket om mina barn. Idag var jag tröttare än en snigel på ett isflak nordväst om Grönland, å det måste ju barnen bara utnyttja maximalt... Det var ret, flams, skrik och bråk i bulkpack.
Ett tankfartyg minst....
Nu sover dom...
Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2010/11/23 :  22:47:09  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message  Reply
Antingen blev jag begåvad med ett par änglar, eller så har jag väldigt dåligt minne, för jag kan inte minnas att de var SÅ jobbiga.
Det är troligen det dåliga minnet som ligger närmast sanningen...

Waf, Waf!

Go to Top of Page

Imperial
Medlem i AÖ

2646 Posts

Posted - 2010/11/24 :  00:51:03  Show Profile Send Imperial a Private Message  Reply
Tjenare!

Jag har 2 busfrön som jag ibland funderar över hur jag blev inblandad i men alla säger att jag är pappan så det måste nog stämma

Men jag behöver en maskinist till båten som vet hur en stor tändkula funkar så om nån av dom grejjar det så får dom ett sju hxxxxxs jobb å fixa i maskin.
De' ska målas å fejjas åsså kanske lite jul pynt åxå men granen stoppar jag i täljstenskaminen så fort den kommer ombord

/

Rör å tillbehör när jag är med i matchen.
jbl2480@hotmail.com
Deltidare på Hifikit
Go to Top of Page

pix
200.000-klubben

4164 Posts

Posted - 2010/11/24 :  09:45:44  Show Profile Send pix a Private Message  Reply
Marina,
quote:
Antingen blev jag begåvad med ett par änglar, eller så har jag väldigt dåligt minne, för jag kan inte minnas att de var SÅ jobbiga.
Det är troligen det dåliga minnet som ligger närmast sanningen...


Det sägs ju att barnen är kopior av föräldrarna..
Eller vad säger du Circlo?

/Lars

"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.
Go to Top of Page

Micke Y
100.000-klubben

7709 Posts

Posted - 2010/11/24 :  11:10:38  Show Profile Send Micke Y a Private Message  Reply
Glömskan kom till för att vi skall skaffa oss fler än ett barn.

Micke


When a man steals your wife, there is no better revenge than to let him keep her.
"Se inte ner på 3 ackord låtar, tänk hur många bra vi har gjort med bara 2" Billy Gibbons ZZ Top
Pälsar skall sitta på djur i skogen, inte på människor i stan.
Go to Top of Page

Joda
fd. David_Web, Klubbmästare, Svavel

1407 Posts

Posted - 2010/11/24 :  11:41:36  Show Profile Send Joda a Private Message  Reply
Relaterad till både stereo och ämnet ovan =)


Is that him?
That's the buffet table.
Well, how can we be sure unless we question it?

The D just stands for digital. The amp turns itself on and off between notes to save power.
Yeah! I love reading, and my head isn't even close to the shape of an egg!
It's more the shape of an apple, or maybe an orange, but a BIG orange, more like a grapefruit really...

Är klubbmästare i SVAVEL.
Go to Top of Page

pix
200.000-klubben

4164 Posts

Posted - 2010/11/24 :  13:17:52  Show Profile Send pix a Private Message  Reply

/Lars

"The total harmonic distortion is not a measure of the degree of distastefulness to the listener and it is recommended that its use should be discontinued", Radiotron 3rd edition.
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2010/11/24 :  17:16:49  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message  Reply
quote:
2 st skrikiga barn säljes. Bra arbetskraft...


Jag tycker inte om barnarbete, barn har ingen känsla för kvalité.

martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page

Circlomanen
Semesterfirare

9880 Posts

Posted - 2010/11/24 :  17:41:25  Show Profile Send Circlomanen a Private Message  Reply
quote:
Det sägs ju att barnen är kopior av föräldrarna..


Isåfall är jag en riktig cooling som har en IQ norr om 150 och är världens mysigaste människa mellan varven!!! - Så det hoppas jag stämmer.




quote:
Glömskan kom till för att vi skall skaffa oss fler än ett barn.



Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.17 sekunder. Snitz Forums 2000