HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Last.fm plugin på Squeezebox Server
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2010/10/28 :  18:51:08  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
Fick min Duet idag, verkar riktigt bra! Har dock ett problem med den, och det är att jag inte får last.fm scrobblingen att funka. Nån som kan hjälpa mig med detta?

Detta oroar mig dock, för jag vet inte vad dom menar med detta:
"Obs! Du måste också aktivera Audioscrobbler för varje spelare. Klicka på fliken Spelare och markera sedan Last.fm Audioscrobbler för varje spelare du vill skrobbla från."

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design

Edited by - Silversurfaren on 2010/10/28 18:51:58

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2010/10/28 :  19:10:48  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
Jag löste det själv! Ursäkta mina dumma frågor ;)

Rega, Totem, Denon, Duevel, Klipsch, Quad, Meier-Audio, Beyerdynamic, Sennheiser, Harmony Design
Go to Top of Page

Janne00
Member

104 Posts

Posted - 2010/10/28 :  23:03:27  Show Profile Send Janne00 a Private Message  Reply
Skönt att det löste sig. Men vad är scrobbling och vad är last.fm
Go to Top of Page

Silversurfaren
fd. headonist

1075 Posts

Posted - 2010/10/28 :  23:32:26  Show Profile  Visit Silversurfaren's Homepage Send Silversurfaren a Private Message  Reply
Du kan få statistik på allt du spelar som ligger ute på nätet.

Jättekul sida där man kan se vilka som är ens "grannar" musikmässigt t.ex. och andra roliga funktioner.

http://www.lastfm.se/

Du kan se min profil här: http://www.lastfm.se/user/KozmikTentacles

Go to Top of Page

Janne00
Member

104 Posts

Posted - 2010/10/28 :  23:47:39  Show Profile Send Janne00 a Private Message  Reply
Oj. Tack för tipset
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000