Skuggan i första bilden lurade mig, det såg ut som kylflänsarna hade en vinkel, därav min gissning. Får skärpa mig och putsa glasögonen till nästa gång.
Kan vara bra att veta för den som inte läser den "tegelstens" tjocka instruktions boken. Jag måste alltid läsa hela instruktions boken och har svårt för dem som inte läser och sedan gnäller att de inte vet hur man gör det eller det
Men det är ju en nationalsport att installera t ex en avancerad dvd-spelare och hembiostärkare så att manualen kan läsas i lugn och ro när anläggningen spelar. Så är det för mig, men det är väl lite av en yrkesskada jag har.
Mer bilder kommer när nästa komponent är identifierad.
Instruktions boken på A32:an är läst på 3min men men hur svårt är det att koppla ett slut steg? De e ju klart man måste ju kunna slå på det också å det kan ju ta en stund om man inte vet vart knappen finns.
Jag är mycket nöjd med den: inga brumm , knäppningar surr el dylikt och det verkar kunna driva det mesta.
quote:Kanske sitter den undertill nere till vänster ganska långt fram?
emanuelgbg, inte åtlöje utan helt rätt som du gissa förut. Enkelt åtkomligt och väl dold ligger den exakt som du säger. Super lätt att stänga av på kvällen innan man går till sängs.
a) 2st högtalarutgångar b) Hörlursurtag c) Tonkontroller
Jag använder således den till:
1. Som hörlurs förstärkare 2. Som förstärkare till högtalare nr 2 3. Som förstärkare vid A/B lyssning av högtalare
Ibland behövs basen sänkas när man vill störa omgivningen t.ex grannen på sena kvällen när man vill spela något högre eller om man har små,små barn som behöver sova i din famn, och då passar högtalare nr 2 bra och ev kan basen justeras.
Underbar liten förstärkare som låter bra men saknar balanserad ingång.