HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 TACKSAMMA MEDLEMMAR
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Steen
Member

177 Posts

Posted - 2010/08/06 :  22:38:44  Show Profile Send Steen a Private Message  Reply
HiFi-Vänner, HiFi-fanatiker, Sunt intresserade, och alla ni andra som utnyttjar den här "siten".
Har ni någonsin betänkt hur mycket friviligt och oavlönat arbete baserat på genuint intresse som ligger bakom den här sidan sidan.
Jag tycker att vi skall höja våra semester öl-sejdlar (eller cider) och hylla drivkraften och ägaren av HiFi Forum (ta mig sjutton att jag vet hur han orkar) för ett fantastiskt jobb som gör att vi enkelt kan gå in och få den information vi vill och behöver ha.

TACK PAC och Moderaterna förstås (jag menade inte de politiska utan de hårt arbetande moderatorerna och PAC's stöd på hemsidan)

"Rör känns lika rätt som vinyl, men man kan inte alltid vara helt trogen!"

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2010/08/07 :  16:26:44  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Ojdå! Tack så mycket för omtanken "Steen"!

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

bearwik
200.000-klubben

4289 Posts

Posted - 2010/08/07 :  16:31:54  Show Profile Send bearwik a Private Message  Reply
Jag höjer en skål jag med! Per är för övrigt en mycket generös och trevlig person. Tack för sovplatser och allt gott kaffe mm.
Björn.

Jävligt nöjd Tannoyägare!
Mer membranyta åt folket!
Min rigg: http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=70066


Go to Top of Page

Björn-Ola
Trädgårdsmästarn, 100.000-klubben

7949 Posts

Posted - 2010/08/07 :  16:39:55  Show Profile Send Björn-Ola a Private Message  Reply
Tack för allt arbete ni lägger ned.
Det uppskattas.

"Innan man är riktigt säker är man ofta tvärsäker"
Go to Top of Page

martinsson
100.000-klubben

3311 Posts

Posted - 2010/08/07 :  17:37:27  Show Profile  Visit martinsson's Homepage Send martinsson a Private Message  Reply
Kunde inte hålla med mer!

Forumet har gått från att vara ett intressant ställe på nätet till att bli en del av mitt liv där jag fått många nya vänner.


martinssons DIY funderingar och projekt - http://www.martinsson.cc/blog/
Go to Top of Page

Levator
Member

295 Posts

Posted - 2010/08/07 :  18:58:36  Show Profile Send Levator a Private Message  Reply
Tack!
Har fått nya tankar, samt mycket mindre fritid ;-)
Gått från mainstream till att tänka själv.
Mvh
Johan i Kungälv
Go to Top of Page

mace
London calling

5296 Posts

Posted - 2010/08/07 :  19:19:17  Show Profile Send mace a Private Message  Reply
Dubbelskål

M

mera quad ESL = mera välljud.

"Efter tillnyktring vaknade han upp medvetslös" TV4-Nyhetsmorgon.

Bio har inte varit detsamma sedan Nickel Gammaldags försvann :-(

"Det finns egentligen inga rakor på den här banan, de enda rakorna som finns är böjda" Eje Elgh, Australiens F1-GP 2008.


Mr 500!
Go to Top of Page

Ryssen
100.000-klubben

8488 Posts

Posted - 2010/08/07 :  23:53:35  Show Profile  Visit Ryssen's Homepage Send Ryssen a Private Message  Reply
Tackar,Tackar!

Learning by burning..
You say that you can read my mind--Be careful of what you might find. -Ozzy-
Go to Top of Page

Marina Jansson
Member

2328 Posts

Posted - 2010/08/08 :  00:05:57  Show Profile Send Marina Jansson a Private Message  Reply
Ja, tack för ert arbete. Resultatet är toppen! Det är lika trevligt varje gång att gå in på forumet, fikastämning och inspirerande.

Waf, Waf!

Go to Top of Page

huzze
RödaTråden-vinnare, 200.000 klubben

10180 Posts

Posted - 2010/08/08 :  11:23:41  Show Profile Send huzze a Private Message  Reply
Höjer mitt saftglas
Go to Top of Page

opethic
Member

2890 Posts

Posted - 2010/08/08 :  11:29:39  Show Profile  Visit opethic's Homepage Send opethic a Private Message  Reply
Helt riktigt!

Det är på tiden att vi tackar Pac för allt jobb som han lägger ner på forumet.
Tusen tack!


Jag vill även passa på att tacka alla forummedlemmar för utan er så hade den här hobbyn känts lite fattigare, jag har fått massor med goda råd och några nya vänner samt gjort en del beg-fynd tack vare detta forum

Hårdrock på CD & vinyl, nytt och begagnat: http://voodoomusic.tictail.com/
www.facebook.com/BurningSkullRec
Go to Top of Page

byZan
200.000-klubben

4435 Posts

Posted - 2010/08/08 :  11:33:10  Show Profile Send byZan a Private Message  Reply
Tack Pac och alla moderatorer, grymt arbete



"Att lyssna är berikande - att berika är att dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper"

Mina system...

Huvudsystem
Dan D#8217;Agostino S250 / Dan D#8217;Agostino HD Preamp / Lumin X1 / Clearaudio Master Reference, Absolute Inside, Goldfinger v2 / Roon Nucleus / PS Audio P20 / TAD Reference One / Stillpoint Ultra 5
Andrasystem
Absolare Signature Integrerad / Lumin S1 / Nucleus - Roon / TAD CR 1 /PS Audio P10

Hemma hos reportage...

HiFiForum Magazine
Go to Top of Page

tian
200.000-klubben

1550 Posts

Posted - 2010/08/08 :  12:00:33  Show Profile Send tian a Private Message  Reply
Man bockar och bugar ....
Go to Top of Page

bibl
100.000-klubben

987 Posts

Posted - 2010/08/08 :  12:02:15  Show Profile Send bibl a Private Message  Reply
Jag stämmer in i hyllningskören!
Go to Top of Page

sladdbarn
Member

2845 Posts

Posted - 2010/08/08 :  12:19:03  Show Profile Send sladdbarn a Private Message  Reply

Drömmer om bra ljud...
Go to Top of Page

Mickel-mackel
RödaTråden vinnare

4935 Posts

Posted - 2010/08/12 :  10:14:01  Show Profile Send Mickel-mackel a Private Message  Reply
Om jag kan passa på och inkludera alla hifi-forumister som helt osjälviskt och oavlönat
delger sina tankar och upptäckter och hjälper andra medlemmar med stöd och svar på frågor osv
i de som jag riktar mitt tack till så vill jag också tacka så alla andra här så väldigt mycket.
(Inget skålande här, mot forumets regler ... )

Visst gör PAC och moderatorerna en fint jobb, men finns det inget att moderera så är det inte
heller mycket till forum. Som alla forum består värdet i alla deltagarnas bidrag.

Det är härligt med både fikastämningen och den imponerande kunskapsnivån.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.27 sekunder. Snitz Forums 2000