Jag hänger inte riktigt med hur du menar med att drömmen inte alltid är verklig? Jag förstår att de mindre 805:prna inte återger musiken på samma "måte" som CM-9orna men de lär väl inte vara "sämre"?
Återigen en stor eloge för mycket snygga bilder och presentation! Har du möjligen jämfört din gamle SA-11 med SA-15 spelaren? Och hur skulle du vilja beskriva skillnaden med Squeeze Touch/Teddy PSU/Rega DAC från din gamla spelare?
MVH /Micke
Edit: Jag förstår nu! Du postade förklaringen i samma stund jag undrade!
Men jag lägger till en fråga iaf: Hur tycker du ljudet förändrades med de dubbla remmarna/sub-plattern till Rega P5?
Junepes uttryck "mindlessness" beskriver ett underskattat tillstånd
Kun bassen som var "problemet". 805s spiller med et stort rom og en oppløsning i mellanregister og diskant som er underbart! Jeg ville over på en høyttaler uten å fortsette med subwoofer og da måtte jeg tilbake til gulvstående.
Har ikke hørt SA-15, tyvärr. Dom som har sier at det er mest forskjell i bassen og at SA-11S1 har et bedre fundament i lyden.
SBT/Teddy/Rega er jeg meget fornøyd med! Rega spiller med liv og nerve i lyden og det låter aldri kjedelig. Har nettopp fått en Buffalo II på lån og håper å kunne komme med mer inntrykk om det. Marantz var en god spiller, men brukervennligheten til SBT sammen med godlyden fra Rega DAC er en bedre løsning for meg.
Dual pulley og white belts gir mer av det samme, mindre støy og bedre presisjon. White belts alene gir mer kropp og tynge i lyden, mer klang enn sort belte. Kjøpte mine belter fra Analogue Seduction.
Visst är det Vienna som erstattet mine Sonus Faber. Det er modellen Mozart Grand Symphony Edition. Tycker den er underbar! lagom "polite" och för en bass!