HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 webkamera
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2010/05/09 :  13:48:44  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
Behöver en billig bra till skype.

Någon med rekommendation?
Desto billigare desto bättre. Gratis är bäst

Tack

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel

stargazer
Member

445 Posts

Posted - 2010/05/10 :  09:56:04  Show Profile Send stargazer a Private Message  Reply
Min erfarenhet av webbkamera och skype är att man får lägga på några hundringar för att få något som är bra och går att använda.

Vilka behov har du?
Jag kör videosamtal rätt ofta och blev galen på alla låg- och mellanpriskameror som ger grynig och dassig bild. Notera också att många kameror har problem med inomhusförhållanden, typ taklampor blir då motljus som ger dålig bild.

Efter att ha provat 3 kameror som alla s*g, köpte jag en Logitech pro 9000 - och den är helt outstanding. Ja, den är dyrare - men i min värld är det billigare att köpa bra grejor på en gång än att köpa flera billiga grejor man inte blir nöjd med.

Lycka till!

cheers / stargazer
Go to Top of Page

lindvall
lite allmänt grå och tråkig....

1683 Posts

Posted - 2010/05/10 :  13:53:06  Show Profile Send lindvall a Private Message  Reply
Det tråkiga är väl att det bara är mottagaren som har glädje av kvalitén! :-)
Go to Top of Page

B-200
fd. asimov66

4687 Posts

Posted - 2010/05/10 :  18:24:55  Show Profile Send B-200 a Private Message  Reply
Bara enklaste behoven faktiskt inga speciella superkrav.

.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.19 sekunder. Snitz Forums 2000