HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 Teknik och DIY
 Snickarhjälp behövs
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Barfotalasse
Member

123 Posts

Posted - 2010/03/27 :  11:53:56  Show Profile Send Barfotalasse a Private Message  Reply
Jag behöver hjälp komplettera mina dynaudio med tygfronter och monteringspegs för att känna mig lugnare när det kommer besök. Barn och nyfikna vuxna som vill pilla på elementen, husdjur med fuktiga nosar och viftande svansar... Ja, ni kan tänka er...

Finns det någon som kan tänka sig hjälpa mig?


Christer

När man väl insett att man faktiskt ÄR konstig, försvinner stressen med att försöka vara normal.

classe
Member

1625 Posts

Posted - 2010/03/27 :  15:02:27  Show Profile Send classe a Private Message  Reply
bra om du skriver vart du bor så vi vet

18 ska de va.
Go to Top of Page

Barfotalasse
Member

123 Posts

Posted - 2010/03/27 :  15:51:17  Show Profile Send Barfotalasse a Private Message  Reply
Jo, det förståss... Västerås. Mälardalen alltså...

När man väl insett att man faktiskt ÄR konstig, försvinner stressen med att försöka vara normal.
Go to Top of Page

Barfotalasse
Member

123 Posts

Posted - 2010/04/20 :  20:26:10  Show Profile Send Barfotalasse a Private Message  Reply
Finns någon som kan rekommendera ett riktigt bra snickeri?
Gärna ett snickeri som har erfarenhet av att bygga högtalare.

(Nu börjar jag få konstiga idéer om att bygga subwoofers till råga på allt...)

När man väl insett att man faktiskt ÄR konstig, försvinner stressen med att försöka vara normal.
Go to Top of Page

Lovan
Member

3166 Posts

Posted - 2010/04/20 :  22:28:07  Show Profile Send Lovan a Private Message  Reply
Jag vet inte om dom har så stor erfarenhet av att bygga högtalare men jag tror nog Ransta Snickeri skulle kunna hjälpa till.
Nån mil att åka men det kanske det är värt?
http://www.ranstasnickeri.se/
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.2 sekunder. Snitz Forums 2000