HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Specialintressen
 WiFi och flerkanalsHiFi
 Styra spotify med iphone?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Mikaell
Member

1046 Posts

Posted - 2010/03/19 :  18:12:29  Show Profile Send Mikaell a Private Message  Reply
Hej alla.
Finns det något sätt så jag kan genom min Iphone styra spotify som jag har i min dator som är kopplad till min "stereo"?

Mvh /Mikaell.

McGyver
Member

1737 Posts

Posted - 2010/03/19 :  18:38:52  Show Profile  Visit McGyver's Homepage Send McGyver a Private Message  Reply
Jepp - ladda bara ner appen - 28pix !

Kör själv med den, det funkar toppen!

/R

The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action.
- A. Kindsvater
Go to Top of Page

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2010/03/19 :  18:57:47  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message  Reply
Spotify Remoteless, som den heter. Kan inte hantera dina playlists, men annars funkar den utmärkt. Kräver en liten "server" i Spotifymappen bara, som startas vid systemstart. Sedan kan man t.o.m. starta Spotify från telefonen.

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall
Go to Top of Page

Mikaell
Member

1046 Posts

Posted - 2010/03/19 :  20:49:06  Show Profile Send Mikaell a Private Message  Reply
Funkar!
Synd bara att man inte kan se och välja från sina playlists bara men helt ok ändå.

Tack.
Go to Top of Page

JonasY
Member

1019 Posts

Posted - 2010/03/21 :  14:37:04  Show Profile Send JonasY a Private Message  Reply
Finns det någon liknande till Mac?

Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP
Go to Top of Page

Boergars
Member

1641 Posts

Posted - 2010/03/21 :  20:30:42  Show Profile  Visit Boergars's Homepage Send Boergars a Private Message  Reply
Vad jag förstått så jobbar remoteless på mac-stöd.

SAOL säger:löda v. lödde, lött, lödd n. lött, pres. löder
sammanfoga medelst smält metall
Go to Top of Page

JonasY
Member

1019 Posts

Posted - 2010/03/21 :  20:53:44  Show Profile Send JonasY a Private Message  Reply
Då blir det ett givet köp, har väntat på just detta

Music Streamer+ > Musical Fidelity A1 > Ino Audio pIP
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.22 sekunder. Snitz Forums 2000