Hur går det med funderingarna? Kom att tänka på en sak angående kabeldragningen. Jag skulle satt likrikarbryggorna på en liten egen kylfläns och placerat dem närmare kondingarna och trafosarna så att du kan korta ner sladdarna. Ett litet tips bara! Korta sladdar till matningsspänningen är bra.
Om jag var du skulle jag cadda ihop ett kort med DRV134 i Eagle istället för ditt experimentkort. Det brukar funka bättre, och det är ju enkelt att etsa ett kort i labbet...
Eller så kan man bygga ett kort med en buffert följt av en inverterande buffert... Eller så kan man...
Och sen kan man plugga istället för att bygga med
Själv funderar jag på att testa att etsa ett dubbelsdigt kort i labbet någon gång Det borde gå, men man får inga genompläterade hål... Lite problematiskt ibland kanske, vi får se!
Jag håller också på med lite sidoprojekt ibland Just nu en LM4780-baserad stereoförstärkare till en kompis! Det är den designen som jag tänkt ska vara dubbelsidig. Måste testa det!
Dessutom har jag kommit på en lösning för bryggkoppling av min parallell/bryggade förstärkare med LM3886.
Tror jag ska byta ut ingångsbufferten på förstärkarmodulerna till ett litet adaperkort med en OP på som är kopplad som diff-steg. Fasvändning får man enkelt genom att skifta signalsladden!