HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Butikshyllan
 Nätdel till Squeezebox
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Stridbeck
Member

85 Posts

Posted - 2009/08/17 :  14:25:21  Show Profile Send Stridbeck a Private Message
Jag har under de senaste månaderna fått ganska många mail om intresse för nätdel till Squeezebox Classic och Duett.

Vi har gjort ett tiotal nätdelar och sålt dessa för 2-2500 kr. Kunderna har varit nöjda. Däremot är detta pris ej någon hållbar affär för oss. Ett mera rimligt pris från vår synvinkel är en bit över 4000 kr, men jag tycker att detta är dyrt.. Jämfört med vad många lägger på till exempel sladdar så är det helt ok, men om man jämför med de ljudförbättringar våra andra produkter erbjuder så tycker jag att 4000 kr för en Squeezeboxnätdel är lite väl tilltaget.

Därför erbjuder jag ett lite udda upplägg:
Nätdelen kostar 2700 kr ink den sladd som kopplas mellan denna och Squeezebox. Ev frakt tillkommer. När vi fått in order på 100 st nätdelar så tillverkar vi dessa. Denna serie på 100 st nätdelar och en snabb, enkel försäljning gör att vi kan erbjuda nätdelen till detta pris. Obs att förutsättningen är en orderstock på 100 st nätdelar innan vi börjar att tillverka.

De som vill lägga order kan sända ett mail till info@harmonydesign.se
Tekniska frågar besvaras ej.

Nätdelen använder samma chassie som DA9. Nätdelen bygger på samma arkitektur som den som sitter i Ear 90/Pre9/V9/V9T. Finns i svart eller i silver.


Med Vänliga Hälsningar
Mattias Stridbeck
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.41 sekunder. Snitz Forums 2000