HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Om HiFiForum
 Forummjukvara och buggar
 pmhistorik?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

bmxx
Member

256 Posts

Posted - 2009/05/12 :  12:11:26  Show Profile Send bmxx a Private Message  Reply
skulle det inte vara trevligt om man kunde kolla vad man har svarat på pm som man har fått?

kanske om det skulle funka lite som g-mail eller nåt..

förstår att det inte är meningen att man ska ha massor med pm liggande men det skulle underlätta för mej iaf.

Å för er som inte trodde att det skulle bli nå mer rock... NU JÄVLAR BLIR DET MER ROCK! - bob hund, hultan -99

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2009/05/12 :  12:29:57  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
du har ju din Outbox men där ligger dom bara om motagaren inte har kastat dom.

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

bmxx
Member

256 Posts

Posted - 2009/05/13 :  11:34:22  Show Profile Send bmxx a Private Message  Reply
oj, den hade jag missat på något sätt.

Å för er som inte trodde att det skulle bli nå mer rock... NU JÄVLAR BLIR DET MER ROCK! - bob hund, hultan -99
Go to Top of Page

McGyver
Member

1737 Posts

Posted - 2009/05/13 :  11:58:18  Show Profile  Visit McGyver's Homepage Send McGyver a Private Message  Reply
Håller med!
Att man ser i outboxen är bra, men man måste även länka ihop det med det inkommna PM'et och det har (i alla fall jag) ofta inte kvar!
Typ reply with history hade varit trevligt - om det nu går!?

/R

The probability of someone watching you is proportional to the stupidity of your action.
- A. Kindsvater
Go to Top of Page

Tobbe_L
Klubbmästare i AÖ

9028 Posts

Posted - 2009/05/13 :  12:32:32  Show Profile Send Tobbe_L a Private Message  Reply
Du har en knapp som heter "Reply with Qoute"

Då får man med "originalet"

Jag är inte dum....
Jag har bara otur när jag tänker
Go to Top of Page

johan.björklund
Reportage-Harry -05 & -07, 100.000-klubben!

20859 Posts

Posted - 2009/05/13 :  12:51:03  Show Profile  Visit johan.björklund's Homepage Send johan.björklund a Private Message  Reply
Många missar den då funktionen är bortagen i formsdelen :-)

>musik förmedlingen<
Medlem av det Skånska välljuds sällskapet eoJEUD
Go to Top of Page

TuneTrippin
Member

59 Posts

Posted - 2009/05/16 :  15:14:24  Show Profile Send TuneTrippin a Private Message  Reply
Finns det något sätt att ställa in så att man får ett mail när någon skickar ett pm?

Lounge.
Go to Top of Page

Pac
200.000-klubben

22003 Posts

Posted - 2009/05/16 :  16:15:21  Show Profile  Visit Pac's Homepage Send Pac a Private Message  Reply
Nej, tyvärr inte.

// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu
// HiFiForum.nu's regler, Artikelregister

Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8776 Posts

Posted - 2009/05/16 :  23:43:07  Show Profile Send ztenlund a Private Message  Reply
Jag håller inte med Pac...
Klicka på Options när du är inne i PM-lådan och titta efter. Tyvärr är funktionen lite märklig så även de som har funktionen avslagen har en tendens att få ett mail när någon som skickar ett PM har det påslaget.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page

TuneTrippin
Member

59 Posts

Posted - 2009/05/23 :  09:03:29  Show Profile Send TuneTrippin a Private Message  Reply
Tackar. :)

Lounge.
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.25 sekunder. Snitz Forums 2000