Author |
Topic  |
EngelholmAudio
Member

8209 Posts |
Posted - 2009/03/19 : 10:11:56
|
Håller fullständigt med Jocke!
Innehållsförteckningarna kan för vissa hypade varor vara en kort novell! Becel, matlagningsgrädde, nästan alla light-produkter - alla har rätt många andra ingredienser än det man igentligen tror man köper! Boken "Äkta vara" är läsvärd!
Jämför äkta smör med t.ex. Becel, flytande margarin, odyl nästa gång i affären!
|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
 |
|
EngelholmAudio
Member

8209 Posts |
Posted - 2009/03/19 : 11:37:17
|
DoubleA'a högtalare är ju inte helt lätthanterade...det är tung hifi när den är som svårast att bära! Med kameran i min hand kunde jag skylla på det varför värden och DoubleA sprang fram å tillbax...

|
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
|
 |
|
EngelholmAudio
Member

8209 Posts |
|
drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts |
Posted - 2009/03/20 : 16:22:25
|
Ja jag kan bara instämma, vill tacka allihop för att ni tog er tid att komma, detta trots att vi inte direkt bor grannar (Pär och Anders har ca 9 mil och Fredrik har väl ca 6 mil).
Kul att ni uppskattade mat, dryck och musik - men det är trots allt gemenskapen och glädjen inför hobbyn och varandra som är utmärkande med HKS, vi har kort sagt otroligt trevligt och kul när vi träffas och det kanske man inte alltid ska ta för givet.
Hoppas verkligen vi får se Zalvemannen på en träff inom en snar framtid 
Tack än en gång och trevlig helg på er allihop 
Mvh Jocke |
Med vänliga hälsningar Jocke
Mitt system! Maila mig! |
 |
|
drkim
Klubbmästare HKS

2647 Posts |
Posted - 2009/03/30 : 11:56:42
|
Hej allihop!
Det länkas ju till min hemsida i tråden och denna har tyvärr länge varit lite eftersatt, så om ni har varit inne och inte fått saker att funka osv, så vill jag bara säga att den numera är up to date, jag har gått igenom hela sidan i helgen, då jag legat hemma förskyld och nu ska allt funka som det ska (hoppas det i alla fall). Även uppdaterat med nya bilder och text - http://www.hifi-corner.com
Mvh Jocke |
Med vänliga hälsningar Jocke
Mitt system! Maila mig! |
 |
|
Topic  |
|